سوالی چالشی؛ «چرا مسی ها آرزوی گل گهر را دارند؟!»

شفافیت در ورزش/شاید از این تحلیل ما خیلی‌ها خوششان نیاید و ما را به اختلاف پراکنی مابین دو شرکت و مجموعه بزرگ محکوم کنند اما واقعیت این است که ما همواره در مقام قیاس مابین باشگاه‌های مختلف زیرمجموعه این دو شرکت مطلب زده‌ایم و اکنون نیز در همین مقام، قصد داریم مطلبی منتشر کنیم.

سوال؛ چرا مسی‌ها آرزوی گل گهر را دارند؟! در سال‌های گذشته باشگاههای مس در استان کرمان حرف اول را می‌زدند و به عنوان قطب ورزش استان معروف بودند اما چند سالی است که باتوجه به رشد باشگاه گل گهر در رشته فوتبال و همچنین آکادمی سازی بسیار قدرتمندش در رشته‌های مختلف، اکنون آنها هستند که حرف اول را در ورزش استان می‌زنند. از لحاظ بودجه‌ای، باتوجه به راه‌اندازی زیرساخت‌ها و مسائل مختلف، آنها سقف بودجه‌ای ندارند گرچه مراقب هزینه‌های خود هستند و اصراف نمی‌کنند اما واقعیت این است که بودجه عمرانی و قهرمانی کل باشگاه گل گهر با بودجه عمرانی و ورزشی کل مس های استان کرمان برابری می‌کند.
مدیران باشگاه گل گهر برای اینکه از شرکت گل گهر پول بگیرند از مدیران بالادستی خواهش و التماس نمی‌کند ، ساعت ها جلوی اتاق یک معاون و مدیر جز نمی نشینند. اما مدیران باشگاه‌های مس در استان باید التماس علی رستمی و رفقا را بکنند تا مقداری پول به حساب باشگاههای آنها واریز کنند. جدای از این؛ آن پرستیژ و شخصیتی که در سیرجان و باشگاه گل گهر است، در باشگاههای مس استان نیست؛ چون رستمی و رفقا آنها را به این روز انداخته اند و به همین دلیل برای خیلی از مدیران، ورزشکاران و حتی مربیان زیرمجموعه مس ها این روزها آرزوست که بروند در گل گهر کار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *