اما و اگرهای ماندن ربیعی در رفسنجان؛ «از تلاش پورمحمدی تا مرموز بودن رستمی!»

شفافیت در ورزش/پنجشنبه همین هفته لیگ برتر فوتبال ایران به اتمام خواهد رسید اما تکلیف نیمکت مس رفسنجان همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

هرچند در هفته‌های اخیر محمد ربیعی از مواضعی که نیم فصل یا چند ماه قبل داشت کمی کوتاه آمد اما همچنان مدیران باشگاه و شرکت مس درخصوص آینده نیمکت تیم مس موضع رسمی‌ای اتخاذ نکرده‌اند. ربیعی در چهار سال گذشته که در رفسنجان بوده عملکرد بسیار درخشانی از خود به جای گذاشته است و باتوجه به رابطه نزدیکی که با وی داریم، می‌دانیم که از چند تیم برجسته لیگ پیشنهاد دارد.
ربیعی روز گذشته حتی رسماً سرمربیگری تیم ملی امید را نپذیرفت تا نشان دهد بیشتر دوست دارد در رده باشگاهی فعالیت کند. حسین پورمحمدی مدیرعامل جوان باشگاه مس رفسنجان اما سخت به دنبال آن است تا بتواند ربیعی را در رفسنجان نگه دارد و در آن سو نیز مذاکرات بسیار شدیدی با شرکت مس دارد تا بتواند نظر رستمی را نیز در این خصوص جلب کند.
هر چند که طبق شنیده ها؛ آقایان در شرکت مس اما چند هفته قبل صراحتا اعلام کردند که ربیعی فصل آینده نباید در تیم باشد اما رستمی طی تماسی که هفته پیش با تیم و بازیکنان مس رفسنجان داشته، کلی از ربیعی تعریف و تمجید کرده است. اکنون موضع رسمی شرکت مس در قبال ربیعی مشخص نیست و رستمی به نوعی مرموزانه با این موضوع برخورد کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *