دکتر اسفندیار پور: «خیال هواداران مس راحت؛ با تمام قدرت بازی می کنیم»!

شفافیت در ورزش/همیشه گفتیم که باشگاه گل گهر از رأس آن که ایمان عتیقی است گرفته تا محمد اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره و دیگر مدیران باشگاه، افراد شرافتمند و بااخلاقی هستند.

طی چندین گفتگویی که با مدیران باشگاه گل گهر داشتیم، آنها همواره منافع ملی و استانی را در اولویت کارهای خود قرار داده اند و حتی درخصوص ماجرای قلعه‌نویی نیز آنها با آغوشی باز، از این پیشنهاد استقبال کردند. حتی درخصوص پرونده اریک باگناما آنها می‌توانستند به دادگاه بین‌المللی cas شکایت کنند و فوتبال ایران را تعلیق کنند اما از منافع خود کوتاه آمدند.
در چند روز اخیر هواداران باشگاه مس از باشگاه گل گهر درخواست داشتند تا با قدرت مقابل صنعت نفت به میدان برود تا اگر مس کرمان مقابل سپاهان ببازد، با برد گل گهر مقابل صنعت نفت، بقای مس قطعی شود. هواداران کرمانی می‌دانند که سخت است مقابل سپاهان به پیروزی دست یابند و تمام امیدشان این است تا گل گهر بتواند صنعت نفت را شکست دهد.
کل شهر کرمان به سیرجان و باشگاه گل گهر امید بسته‌اند و وقتی ما با آقای دکتر اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه گل گهر صحبت می‌کردیم ایشان معتقدند که کرمانی‌ها خیالشان راحت باشد زیرا ما (گل گهر) با قدرت مقابل صنعت نفت به میدان می‌رود و نتیجه دست خداوند است اما ما با تمام توان مقابل صنعت نفت به میدان می‌رویم و از آبرو و شرافت خود دفاع خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *