گروه پنج نفره؛ «با ماندن مس در لیگ برتر مخالفند!»

شفافیت در ورزش/مس پنجشنبه بازی سرنوشت سازی مقابل سپاهان دارد و تکلیف مس پس از هشت سال دوری از لیگ برتر مشخص خواهد شد. شاید الان وقت انتشار این خبر نباشد اما چند هفته پیش این خبر را شنیدیم که پنج تن از ایجنت‌های فوتبال ایران طی جلسه‌ای در یکی از رستوران‌های تهران جمع می‌شوند و تصمیم می‌گیرند که هر طوری شده نگذارند مس در لیگ برتر باقی بماند. طبق شنیده‌های ما؛ آنها معتقدند که فرزاد حسین‌خانی چون از آنها بازیکن نگرفته و یک نفر دیگر بازیکن گرفته، مس باید امسال سقوط کند!
خبرها حکایت از آن دارد که خیلی از شانتاژهای رسانه‌ای علیه تیم مس را همین دلالان اکنون دارند انجام می‌دهند و عملاً به سمت صنعت نفت، غش کرده‌اند! طبق شنیده‌های ما از یکی از این دلالان، وی گفت: ما داریم می‌نشینیم و بررسی می‌کنیم بازیکنانی که مقابل صنعت نفت بازی می‌کنند یا بازیکنانی که مقابل مس این هفته به میدان می‌روند کار می‌کنیم و هر کاری انجام می‌دهیم تا مس کرمان در لیگ برتر نماند.
خطاب به مسئولین باشگاه گل گهر سیرجان باید بگوییم که مراقب بازیکنان این پنج دلال باشند و نگذارند آنها روی بازیکنان گل گهر سوار شوند و خدای نکرده، نتیجه بازی گل گهر و صنعت نفت، در جایی دیگر تعیین شده باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *