درخواست عمومی کرمانی ها از عتیقی و اسفندیارپور؛ «کمک کنید مس سقوط نکند!»

شفافیت در ورزش/پنجشنبه این هفته پرونده لیگ برتر بسته می‌شود و تکلیف بقا یا سقوط مس کرمان نیز در همین هفته مشخص خواهد شد.

مس باید در کرمان به مصاف سپاهان برود و صنعت نفت آبادان نیز باید در سیرجان به مصاف گل گهر برود. باتوجه به قدرت سپاهان و همچنین رقابت جهت قهرمانی، سخت است که بگوییم مس باید سپاهان را شکست دهد اما هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست. گل گهر اما اگر بتواند صنعت نفت را شکست دهد، سوای از هر نتیجه‌ای که برای مس رقم بخورد، این تیم در لیگ برتر می‌ماند.
با این اوصاف؛ دست کرمانی‌ها مقابل سیرجانی‌ها دراز است و از آنها درخواست دارند و وقتی با مسئولین سیاسی، هواداران، ورزشکاران و… صحبت می‌کنیم، همه معتقدند که گل گهر نقش بقا یا سقوط مس کرمان را تعیین می‌کند. برهمین اساس کرمانی‌ها از ایمان عتیقی مدیرعامل محبوب شرکت گلگهر و محمد اسفندیارپور مدیرعامل تحصیلکرده باشگاه درخواست دارند تا تیم فوتبال گل گهر با قدرت مقابل صنعت نفت حاضر شوند و باعث بقای مس در لیگ برتر شوند.
یکی از افراد مشهور کرمان که با ما صحبت می‌کرد، ایشان می‌گفت که ما از قول ایشان بنویسیم که آقای عتیقی، آقای اسفندیارپور، به داد مس کرمان برسید و موجب بقای تیم مس شوید، روزی ما نیز به داد شما خواهیم رسید و این کار شما تا ابد در ذهن ما خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *