تحقیر گل گهرِ بزرگ در آزادی؛ «جمع کنید باند آقایان را»!


شفافیت در ورزش/روز گذشته گل گهر در ورزشگاه آزادی ۴ گل از پرسپولیس خورد و چند گل دیگر هم نخورد!

باشگاه گل گهر باشگاه بسیار بزرگی است و مدیران بسیار خوب و تحصیل کرده‌ای، از جمله دکتر اسفندیارپور دارد. زیرساخت‌های باشگاه گل گهر زبان‌زد خاص و عام است و نام باشگاه گل گهر دارد در ورزش کشور به عنوان باشگاهی خاص و تمام حرفه‌ای دارد مطرح می‌شود.
تیم فوتبال گل گهر اما در ورزشگاه آزادی واقعا تحقیر شد اما مقصر کیست؟! مدیران باشگاه که در رأس کار قرار دارند تاکنون به تعهدات خود پایبند بوده اند و تمام امکانات لازم را در اختیار تیم قرار داده‌اند. مشکل اولیه این است که بر اساس شنیده ها و طبق اعتقاد برخی از سیرجانی ها، سیامک قلیچ‌خانی همه کاره تیم گل گهر شده است و اوست که می‌گوید چه کسی باید چه کار کند!!!؟!
امیر قلعه‌نویی دیگر، سرمربی گل گهر سیرجان نیست اما گویا او دوست ندارد جایگاهش در گل گهر را از دست بدهد و به همین خاطر دوست دارد تا نیروهایش در گل گهر باشند. آقای عتیقی و اسفندیارپور؛ اگر دوست دارید گل گهر به آرامش برسد و روند این ناکامی‌ها قطع شود، دست این آقایان را قطع کنید. قلیچ‌خانی‌ها و الهویی‌ها که با اتوبوس قلعه‌نویی به سیرجان آمدند باید از سیرجان بروند تا با یک سبک و سیاق جدید، باشگاه گل گهر بتواند مجدداً به جایگاهش در فوتبال ایران برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *