ماجراهای نماینده کمیته اخلاق و ورزشگاه مس؛ «توضیحات جناب زارع»!

شفافیت در ورزش/روز گذشته مطلبی در رابطه با اتفاقات بازی مس رفسنجان و استقلال که نماینده کمیته اخلاق را به ورزشگاه راه نداده بودند نوشتیم. معمولاً فدراسیون فوتبال در هفته‌های پایانی لیگ‌های مختلف، نماینده کمیته اخلاق خود را به بازی‌ها می‌فرستد تا شخصاً بازی‌ها را زیرنظر بگیرند و از هرگونه شائبه، جلوگیری کنند. وقتی نماینده کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قصد ورود به ورزشگاه را داشته، علی زارع مسئول حراست ورزشگاه مس ممانعت می‌کند که این موضوع موجب عصبانیت شدید مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان نیز می‌شود.

شب گذشته علی زارع طی تماسی با ما ماجرا را توضیح دادند و عنوان کردند که نماینده کمیته اخلاق از درب اصلی ورزشگاه وارد نشدند و از درب کارگاهی قصد ورود داشته اند و این درب فقط برای مهندسین ساخت و ساز درست شده است و به همین دلیل نمی‌توانستیم کسی را از این درب پذیرش کنیم. من با آقای حسینی رئیس هیات فوتبال رفسنجان تماس گرفتم و گفتم همچین شخصی آمده اند که آقای حسینی گفتند با من هماهنگی صورت نگرفته است.
گویا مسئولین فدراسیون فوتبال با آقای جهانشاهی جهت حضور نماینده کمیته اخلاق هماهنگ کرده بودند و ما بابت نشر خبر دیروز از آقای زارع عذرخواهی می‌کنیم اما نحوه برخورد ایشان با رئیس هیات فوتبال اصلا خوب نبود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *