آقای دکتر قرایی، فشارهای امروز زیرمجموعه باشگاه را فراموش نکن!

شفافیت در ورزش/سه بازی تا پایان فصل باقی مانده است و کرمانی‌ها علاقه‌مندند تا سهمیه تیمشان در لیگ برتر حفظ شود.

با وجود کم لطفی شرکت مس، باشگاه مس کرمان در رشته‌های مختلفی تیمداری می‌کند و همه می‌دانند که پیشانی ورزش مس، تیم فوتبال است و هر زمانی حال فوتبال باشگاه مس خوب بوده، حال باشگاه نیز خوب بوده و هر زمانی وضعیت تیم فوتبال بد بوده، حال باشگاه نیز خراب بوده است.
تیم فوتبال مس سال گذشته به لیگ برتر صعود کرد و بودجه آن چندین برابر شد و منفعت آن به تیم‌های غیرفوتبالی نیز رسید و ما همواره حامی رشته‌های غیرفوتبالی بودیم و هستیم اما باید اذعان داشت که تا تیم فوتبالی نباشد، بقیه تیم‌ها در سایه هستند و اگر تیم فوتبال در لیگ برتر باشد، منفعت آن به تیم‌های دیگر نمی‌رسد!
خبر رسیده است که هر روز عده‌ای به باشگاه می‌روند و از علی قرایی پول می‌خواهند! بله پول در باشگاه هست اما اکنون که به پایان فصل لیگ برتر رسیده‌ایم، بگذارید ابتدا بقای تیم مسجل شود و بعد بیایید پولتان را تمام و کمال بگیرید. لطفاً دو هفته صبر کنید و بگذارید تکلیف تیم فوتبال مشخص شود تا بعد بیایید و مطالبات خود را بگیرید. قرایی نیز باید بداند که در این برهه حساس، چه کسانی به او فشار می‌آورند و برای فصل آینده بداند که روی چه کسی حساب کند و روی چه کسی حسابی باز نکند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *