فاجعه ای بزرگ برای مس؛ «خودی ها خطرناک شده اند تا رقبا!»

شفافیت در ورزش/مس کرمان سه هفته فرصت دارد تا در لیگ برتر بماند و هر تیمی از ۹ امتیاز پیش‌رو بتواند بیشتر امتیاز بگیرد، در لیگ برتر می‌ماند.

خیلی‌ها دوست دارند تا تیم مس در لیگ برتر بماند. شرکت مس با تزریق به موقع پول به باشگاه دِین خود را ادا کرده است و مسئولین نیز هر یک به نحوی از باشگاه حمایت کرده‌اند و هواداران نیز پای کار تیم آمدند اما هستند هنوز عده‌ای که عاشق و دلسوز تیم مس هستند اما ناخودآگاه و ناخواسته دارند به تیم مس ضربه می‌زنند.
ما منتقد شماره یک کادرفنی تیم مس بوده‌ایم و از مواضع خود نیز به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم اما از دو هفته قبل هواداران و پیشکسوتان از ما خواستند که انتقادات دیگر فایده‌ای ندارد و بیایید کمک کنید تا تیم در لیگ بماند. مس اکنون در وضعیت بحرانی قرار دارد و اگر کمک به این تیم نشود و همه دست به دست هم ندهند، این تیم واقعا سقوط خواهد کرد.
هواداران مس باید بدانند که اگر این تیم سقوط کند دیگر سرخابی‌ها به کرمان نمی‌آیند و نگاه‌ها دوباره از کرمان برداشته می‌شود. متاسفانه در چند روز گذشته عده‌ای خودی، کارهایی انجام می‌دهند که واقعا سم است و برای باشگاه زیان آور خواهد بود. وقتی خودی‌ها نمی‌خواهند که تیم بماند، دیگر مسئله مشخص است! این خودی‌ها نیز در فضای مجازی مشخص هستند و این روزها رقبای مس برای آنها خطری ندارند بلکه این خودی‌ها هستند که از رقبای مس خطرناک تر شده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *