ادعای جنجالی سرپرست تیم مس؛ فدراسیون طرف ما نیست، طرف نفت است! 💢نمایندگان قدرتمند کرمان؛ پس کی قرار است قدرت شما را ببینیم؟!»

شفافیت در ورزش/حجت جهرمی سرپرست مس کرمان در گفتگو با رسانه ها مدعی شده که اتفاقات چند وقت اخیر و بی‌توجهی سازمان لیگ نسبت به بازی این تیم مقابل نفت آبادان که پنالتی عجیبی را علیه این تیم رقم زد، نشان‌دهنده تلاشی برای بقای نماینده جنوب در لیگ برتر است: در دیدارهای ما اتفاقات ویژه‌ای افتاد. انتظار نداشتیم مقابل پرسپولیس یا مس رفسنجان با این همه امکانات پیروز شویم. نباید مقابل صنعت نفت شکست می‌خوردیم، اما سه پنالتی برای این تیم ظرف سه بازی اخیر گرفته شده است. رفتارها نشان می‌دهد که انگار همه دوست دارند صنعت نفت در لیگ برتر بماند 👇

💢خیلی ها معتقدند حجت جهرمی سرپرست تیم مس کرمان با این مصاحبه عملا دست به انتحار زده و این احتمال وجود دارد که برای وی تبعاتی در پی داشته باشد اما وقتی کارد به استخوان برسد دیگر هر کسی جای جهرمی نیز بود چنین می کرد. واقعا تاسف بار است که می بینیم شهر کرمان قدرتمندترین نمایندگان مجلس کشور را در کرمان دارد اما عملا در این روزها قدرت آنها به کار باشگاه مس کرمان در فدراسیون و وزارت ورزش نمی آید. وقتی می بینیم نماینده تبریز، اصفهان ، قائمشهر و آبادان آنقدر بر فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای گرفتن امتیاز برای باشگاههای حوزه انتخابیه شان تلاش می کنند بیشتر ناراحت می شویم چرا که نمایندگان این شهرها، قدرت آنها در سطح کشور در مقابل دو نماینده قدرتمند کرمان هیچ است. آقای دکتر پورابراهیمی و آقای دکتر زاهدی، باشگاه مس امروز نیازمند قدرت شما در سطح کشور است. امروز بایستی از قدرت و توان خود برای گرفتن حق باشگاه حوزه انتخابیه تان استفاده کنید که فردا خیلی دیر است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *