شایعاتی عجیب از شرکت مس؛ «بررسی ویژه اسناد مالی و قراردادهای باشگاهها!»

شفافیت در ورزش/به غیر از فوتبال و چند رشته دیگر، اکثر رشته‌های ورزشی باشگاه‌های مس در استان به پایان فصل خود رسیده‌اند و حدود یک ماه دیگر، پرونده ورزشی باشگاه‌های مس در استان بسته خواهد شد.

طبق شنیده‌های ما از شرکت مس؛ گویا دوستان برنامه‌ای تدارک دیده‌اند تا کمیته‌ای تشکیل دهند و نسبت به اسناد مالی و قراردادهای باشگاهها ورود کنند و حساب‌رسی کنند که دقیقا بودجه باشگاه‌ها در چه جاهایی خرج شده است. حتی این برنامه وجود دارد که سقف قراردادی برای فصل آینده تعریف کنند تا بیشتر از آن مبلغ را به بازیکنی پرداخت نگردد! گویا قرار است پس از پایان فصل ورزشی باشگاه‌ها، این بازرسی انجام شود و به صورت موشکافانه به سراغ باشگاه‌ها بروند و از ریز هزینه کرد باشگاه‌ها باخبر شوند.
این کار بسیار خوب است اما پیشنهاد ما به شرکت مس آن است که این کار را به شهریور و مهر ماه منتقل کند زیرا پس از پایان فصل، حدود دو هفته بازیکنان و فوتبالی‌ها استراحت می‌کنند و سپس بازار نقل‌وانتقالات شروع به فعالیت می‌شود و اگر مس ها درگیر پرونده‌های مالی خود شود، دیگر نمی‌تواند تیم های خوبی ببندند و بازیکنان خوب را جذب کنند و عملا کل باشگاهها متضرر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *