پیش بینی ما؛ فصل آینده؛ «شرایطی سخت در انتظار مس رفسنجان!»

شفافیت در ورزش/مس رفسنجان در سومین سال حضورش در لیگ برتر در جایگاه پنجم جدول قرار گرفته است و از شرایط بسیار خوبی برخوردار است.

در روزهای گذشته مطالب فراوانی در خصوص قهر حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس داشتیم و حتی نوشتیم که احتمال جدایی محمد ربیعی از این تیم بسیار فراوان است. جدای از همه این مسائل، فصل آینده شرایط بسیار سختی در انتظار باشگاه مس رفسنجان خواهد بود.
اول اینکه باشگاه مس رفسنجان حدود ۸۰ میلیارد بدهی دارد و جدای از این، بازیکنان برای فصل آینده حاضر به بستن قرارداد با مبلغ کنونی هم نیستند و به مبالغ بیشتر از آن راضی می‌شوند و اگر هم این بازیکنان باقی بمانند، شاهد شنیدن اخباری از شرکت مس هستیم که شرایط باشگاه‌های مس در استان را تحت شعاع خود قرار خواهد داد. متاسفانه اگر آنچه ما از شرکت مس شنیدیم محقق شود، باید شاهد انحلال بسیاری از رشته‌های غیرفوتبالی باشگاه‌های مس استان باشیم. علاوه بر این، باتوجه به تصمیم شرکت مس بودجه فصل آینده باشگاه‌های مس در استان تغییری نخواهد کرد و این به منزله آن است که مثلاً تیم مس رفسنجانی که امسال برای رتبه چهارمی می‌جنگید، فصل آینده باید در میانه‌های جدول جایی برای خود متصور شود!؛ حتی هم برای ماندن در لیگ برتر!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *