مس در چه صورت می تواند در لیگ برتر بماند؛ «از مدیریت برخی ها تا اعتماد به ستاره ها»!

شفافیت در ورزش/سه بازی سرنوشت ساز برای تیم‌های انتهای جدولی برای بقا یا سقوط به لیگ برتر باقی مانده است. با وجود اختلاف یک امتیازی مس کرمان با صنعت نفت، اما همچنان سقوط، این تیم و تیم‌های دیگر را تهدید می‌کند. گرچه سقوط نفت مسجدسلیمان به لیگ یک مسجل شده است اما تکلیف تیم دیگر سقوط کننده هنوز مشخص نیست و ۹ امتیاز باقی مانده لیگ، تکلیف تیم‌ها را مشخص خواهد کرد.

اما باید چه کار کرد تا سهمیه مس کرمان در لیگ برتر حفظ شود؟! ما منتقد کادرفنی کنونی هستیم اما بخاطر منفعت شهر و استان، سکوت می‌کنیم و حمایت قاطع خود از تیم را اعلام می‌کنیم. اما مس برای نگه داشتن خود در لیگ مستلزم رعایت چند فاکتور است.
شرکت مس و باشگاه مس باید از لحاظ انگیزشی و روحیه‌ای بازیکنان را به نقطه اوج برسانند و پاداش‌های خوبی پرداخت کنند و قراردادها را نیز پرداخت کنند تا بازیکنان بدون دغدغه وارد زمین شوند البته ناگفته نماند که شرکت مس و باشگاه تاکنون کوتاهی از این بابت نداشته‌اند اما باید تا پایان فصل تداوم داشته باشد.
موضوع دیگری که خیلی به حسین‌خانی و تیم مس می‌تواند کمک کند، بحث بها دادن به بازیکنان ستاره و به خصوص ستاره های بومی مس است. محمدامین کاظمیان جزو ستاره‌های فصل گذشته تیم مس بوده که در شروع فصل مورد توجه پرسپولیس، فولاد، گل گهر و خیلی تیم های دیگر لیگ بود که در نیم فصل دوم به یکباره افت محسوسی کرد که اگر وی از لحاظ حمایت های روحی به اوج برگردد قطعا می تواند کمک شایانی به مس کند. همانطور که وی سبب شده مس به لیگ برتر بیاید و کادرفنی مس باید از کاظمیان‌ها بهترین استفاده را در هفته‌های آخر ببرد. فاکتور دیگری که خیلی در این روزها رعایت و کنترل آن مهم است اینکه برخی از افراد که در گروههای مجازی باعث تحریک هواداران و مسوولین بر علیه تیم و بازیکنان می شوند را بایستی آنها را متقاعد کرد تا پایان فصل اختلاف سلیقه ها و دغدغه های عمومی و شخصی خود را به خاطر تیم مس رها کرده و اگر نمی توانند کمکی کنند لااقل به رقبا برای کنار زدن مس از لیگ برتر کمک نکنند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *