تصویب شده؛ «بودجه مس ها افزایش پیدا نمی کند»؛ «دلیل اصلی کوتاه نیامدن ربیعی!؛»

شفافیت در ورزش/شنیده شده کمیته ورزش شرکت مس در پایان سال گذشته مصوب کرده که بودجه باشگاههای مس در استان کرمان در فصل ورزشی آینده تغییر نکند و فصل آینده این باشگاه‌ها با همین بودجه امسال فعالیت کنند.

بودجه باشگاه مس رفسنجان امسال حدود ۱۶۳ میلیارد تومان بوده است که آنها حدود ۱۰۰ میلیارد تومان کسری بودجه دارند و همچنین بودجه باشگاه مس کرمان نیز حدود ۱۵۰ میلیارد تومان است که آنها نیز چند ده میلیارد تومان کسری بودجه دارند و اگر بودجه فصل آینده آنها همانند امسال باشد، آنها در مسائل ابتدایی خود هم خواهند ماند چه برسد به کسب جایگاه مناسب در لیگ‌های مختلف!
گویا محمد ربیعی سرمربی مس رفسنجان این موضوع را مطلع شده و از تصمیم دوستان در پشت پرده باخبر شده است و و به همین دلیل چند وقت است خواستار جدایی از مس رفسنجان در پایان فصل شده است. ربیعی نه ناز کرده و نه موضوع دیگری در میان است بلکه او معتقد است که مس رفسنجان با بودجه مصوب دوستان، در لیگ برتر نمی‌تواند به موفقیت برسد و برهمین اساس، او که به دنبال موفقیت روز افزون با تیم‌هایش است، جدایی را به ماندن ترجیح داده است. همه می دانیم که بودجه هشت تیم اول لیگ برتر فوتبال ایران در فصل گذشته هیچ کدام زیر سیصد میلیارد تومان نبوده است و جالب آنجاست کل بودجه باشگاه مس رفسنجان با تیم های فوتبالی و چندین تیم غیرفوتبالی ۱۶۳ میلیارد تومان است که این بودجه اندک به هیچ عنوان مجال رقابت تیم فوتبال مس با دیگر تیم های لیگ برتری از جمله فولاد، سپاهان، تراکتور، آلومینیوم ، پرسپولیس، استقلال، ذوب آهن و غیره را نخواهد داد و امکان ندارد مس بتواند در فصل آینده خود را در حتی میانه های جدول نیز جا دهد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *