غیرفوتبالی های دو مس خواستار شده‌اند؛ «لزوم تشکیل دو معاونت فنیِ ویژه!»

شفافیت در ورزش/چند وقتی است که مطالبی را منتشر می‌کنیم و از انتظار توجه بیشتر رشته‌های غیرفوتبالی از مدیران باشگاه‌های مس در استان می‌نویسیم.
همانطور که همه می‌دانند؛ رشته‌های غیرفوتبالی جزو افتخارات باشگاههای مس هستند. رشته‌هایی نظیر هندبال در باشگاه مس کرمان که آسیایی است، والیبال و بسکتبال باشگاه مس کرمان و همچنین بسکتبال و والیبال در باشگاه مس رفسنجان که در لیگ برتر حاضرند و جزو تیم‌های خوب لیگ هستند. جدای از این، مربیان تیم هندبال و بسکتبال مس کرمان نیز در تیم‌ ملی حضور دارند و جزو افتخارات باشگاه مس محسوب می‌شوند.
غیرفوتبالی ها اکنون طرحی برای ارائه دارند. آنها معتقدند که دو معاونت فنی در باشگاه‌های مس کرمان و مس رفسنجان تشکیل شود تا حق رشته‌های غیرفوتبالی خورده نشود. آنها معتقدند با تشکیل معاونت فنی ویژه فوتبال و معاونت فنی ویژه غیرفوتبالی‌ها می‌توان به راحتی مشکلات غیرفوتبالی ها را رفع و رجوع کرد.
اینها معتقدند که همواره در باشگاه‌های مس استان افراد فوتبالی معاونت فنی این باشگاهها را برعهده می‌گرفتند و کمتر پیش آمده که یک غیر فوتبالی به عنوان معاون فنی این دو باشگاه پست بگیرد که با تشکیل دو معاونت فنی، مشکلات غیرفوتبالی ها نیز به راحتی و با سرعت بیشتری حل خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *