دکتر قرایی هم متوجه شد؛ «برای پول باید در شرکت مس خیمه زد!»!!

شفافیت در ورزش/بارها در مطالب قبلی عنوان کردیم که از زمان ورود علی رستمی در شرکت مس، مدیران عامل باشگاه‌ها برای گرفتن بودجه مصوب شده باشگاه خود، باید هر روز در شرکت مس باشند و خواهش و تمنا کنند تا پولشان را دریافت کنند.
این اتفاقات درحالی است که شرکت مس این بودجه را مصوب کرده و تاریخ پرداخت آن را نیز مشخص کرده اما به دلیل بدقولی‌های فراوان مدیران شرکت مس در پرداخت همین بودجه، مدیران باشگاه‌های مس استان مجبورند برای گرفتن مطالبات خود هر روز در شرکت مس باشند! زمانی که دکتر کهندل مدیرعامل باشگاه مس کرمان بود، در طول هفته باید دو یا سه روز وقتش را در شرکت مس صرف می‌کرد تا بتواند اندکی پول بگیرد و بیاورد تا امورات باشگاه روی زمین نماند.
ناگفته نماند که هستند باشگاه‌هایی نظیر گل گهر سیرجان که طبق بودجه و تاریخ مصوب، پول به حسابشان واریز می‌شود و مدیرعامل باشگاه با خیال آسوده به دنبال بهبود شرایط باشگاهش می‌باشد. اکنون نیز مطلع شدیم که دکتر قرایی مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان به تهران سفر کرده است تا بتواند پولی از شرکت مس بگیرد و به کرمان بیاورد تا امورات باشگاه مس روی زمین نماند.
قرایی در زمان مدیریت ابتدایی‌اش در باشگاه مس کرمان در زمان مدیریت بنی اسد، بودجه خود را سر تایم دریافت می‌کرد و اصلا این بازی‌هایی که الان شرکت مس در آورده است را نداشت و تمام تمرکزش در باشگاهش بود اما اکنون او باید به جای تمرکز روی باشگاهش، به فکر گرفتن پول باشد! این واقعا خجالت آور است و امیدواریم این دزد و پلیس بازی‌ها روزی تمام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *