بالاخره یک حرکت از استاندار دیدیم؛ «لغو واگذاری آرمان گهر»!

شفافیت در ورزش/چند روز پیش بود که مجموعه شرکت آرمان گهر بر آن شد تا امتیاز تیم لیگ یکی فوتبال خود را به فردی به نام سالاری که مقیم تهران بود، واگذار کند. گویا نقل و انتقال این امتیاز نیز صورت پذیرفت که شنیده شد توافق این شرکت با این فرد مبلغی در حدود ۲۲ میلیارد تومان است که ما در مطلبی اعلام کردیم که قیمت امتیاز یک تیم لیگ یکی در حدود ۴۰ میلیارد بوده و به قولی خریدار، مفت بری کرده است. فشار افزایش پیدا کرد و کار به نماینده سیرجان و مسوولین اجرایی شهرستان و استان رسید که باز خبری در محافل پیچید که خریدار تهرانی پشیمان شده و امتیاز خود را به یک فرد کرمانی واگذار کرده که برخی معتقدند این یک بازی بیش نبوده است. کار پیچیده تر از آنی شده بود که مجموعه آرمان گهر انتظار داشت؛ چرا که هیات فوتبال استان در دو سه بیانیه محکم رسما اعلام کرد که به هیچ وجه مجوز خروج از استان را صادر نخواهد کرد و عملا این انتقال نامعتبر است . نماینده مردم سیرجان در مجلس نیز در گفتگو با ما رسما اعلام کرد که به هیچ وجه این انتقال صورت نخواهد گرفت و از مسوولین اجرایی شهرستان و استان؛ به خصوص معاونت سیاسی امنیتی استاندار خواست که هر چه سریعتر به این ماجرا ورود نماید. حالا هم باخبر شدیم که استانداری کرمان وارد ماجرا شده و عملا موضوع را جمع کرده است.
استانداری کرمان با ارسال نامه ای خطاب به مدیر عامل شرکت جهاد نصر استان کرمان (آرمان گهر) خواستار لغو پروژه فروش و یا واگذاری تیم فوتبال آرمان گهر سیرجان شده است.
در این نامه که به امضا علی اسدی مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان رسیده است ، واگذاری و یا فروش باشگاه آرمان گهر سیرجان به فردی با هویت محمد رحمان سالاری به دلیل عدم مراجعه این شخص به هیات فوتبال استان غیر قانونی اعلام شده و مدیران شرکت آرمان گهر بایستی این قرارداد را حداقل تا پایان رقابت های این فصل لغو کنند.
همچنین استانداری کرمان تاکید کرده که هر گونه نقل و انتقال در ادامه راه بایستی با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان انجام شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *