تکلیف هندبال و بسکتبال را امروز روشن کنید نه فردا؛ «آخر فصل هم دیر است هم پرهزینه»

شفافیت در ورزش/تیم‌های غیرفوتبالی باشگاه مس کرمان گل سرسبد این باشگاه شده‌اند. در چند سال گذشته درخشش رشته‌هایی نظیر هندبال، بسکتبال، تکواندو و… سبب شد تا باشگاه مس همچنان در محافل ورزشی جایگاهی داشته باشد. علی قرایی مدیرعامل جدید باشگاه مس در همان بدو ورودش به باشگاه مس از توجه ویژه خود به رشته‌های غیرفوتبالی گفت اما باید اذعان داشت که از همین الان باید به سراغ امورات تیم‌های غیرفوتبالی رفت و فردا دیر است!

به عنوان مثال رشته‌هایی همچون هندبال و بسکتبال از همین الان باید وضعیت فصل آینده‌شان مشخص شود زیرا بازیکنی که الان با نصف قیمت می‌توان جذب کرد را در پایان بازه نقل‌وانتقالات باید دو برابر هزینه کرد تا او را به کرمان بیاوریم. علاوه بر اینکه این تصمیم گیری زود هنگام سبب آسوده خاطری تیم‌های غیرفوتبالی می‌شود، از لحاظ هزینه نیز بسیار برای باشگاه به صرفه خواهد بود.
چه خوب است دکتر قرایی از هم اکنون به سراغ سرمربیان هندبال و بسکتبال تیم مس برود و تکلیفشان برای فصل آینده را روشن کند تا با برنامه‌ریزی مناسب بتوان بازیکنان مقرون به صرفه را جذب کرد و علاوه بر کاهش هزینه‌های تیم، در کسب نتایج مورد نظر نیز موفق شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *