متولی فوتبال استان؛ «باشگاه مس دیگه مصرف کننده ای صرف و با هزینه های بالا نیست»

شفافیت در ورزش/رییس هیات فوتبال استان کرمان می گوید باشگاه مس کرمان در دو سال اخیر صاحب هویتی جدید شده است.
به گزارش امور رسانه و روابط عمومی هیات فوتبال استان ، دکتر مهدی جهانشاهی در جریان دیدار مقامات جدید باشگاه مس کرمان با مقامات هیات های ورزشی مرتبط با مجموعه باشگاه مس کرمان در سخنانی ضمن قدردانی از خدمات دکتر محمد کهندل مدیر عامل و اعضای هیات مدیره پیشین باشگاه مس کرمان ، گفت: باشگاه مس کرمان با تدابیر و برنامه های مدیر عامل پیشین خود ، صاحب هویتی جدید در سطح کشور شده است.
وی افزود: در هویت و چهره جدیدی که برای باشگاه مس کرمان ترسیم شده است این باشگاه دیگر یک مصرف کننده صرف و با هزینه های بالا نیست. دکتر جهانشاهی تصریح کرد: بلکه با اتخاذ سیاست های بهتر و حمایت های صورت گرفته ، باشگاه مس کرمان به یک باشگاه مولد و پویا تبدیل شد که از ریخت و پاش ها و هزینه های آنچنانی در آن خبری نیست.
وی ادامه داد: مجموعه فوتبال با کمترین هزینه های ممکن در بین باشگاه های لیگ برتری ،بیشترین میزان ساخت و معرفی بازیکن و مربی بومی سال های اخیر را به خود اختصاص داده است. جهانشاهی این شاخصه مهم باشگاه مس را مرهون تلاش ها و زحمات دکتر کهندل ، اعضای هیات مدیره و سرمربی تیم فوتبال مس کرمان دانست و گفت: هر یک از این افراد از مدیر عامل گرفته تا سرمربی و اعضا هیات مدیره برای رسیدن به این شاخصه هزینه هایی زیادی را پرداخت کرده اند.
رییس هیات فوتبال استان کرمان با اشاره به کم هزینه بسته شدن تیم فوتبال مس کرمان در رقابت های لیگ برتر ، گفت: این موضوع هم نوعی هنر و جسارت مدیریتی و فنی است. وی افزود: مس کرمان هم در زمینه جذب بازیکن و مربی یکی از کم هزینه ترین تیم های این فصل فوتبال ایران است و می توان گفت با توجه به نگاه مدیریتی حاکم بر باشگاه و همین طور بخش فنی تیم ازانجام هزینه های نامتعارف در جذب بازیکن جلوگیری شد.
دکتر جهانشاهی ادامه داد: امیدواریم این سیاست گذاری در ادامه هم با حمایت های شرکت ملی صنایع مس در اولویت برنامه های باشگاه قرار گیرد . وی ادامه داد : بدون تردید با حضور فردی هم چون دکتر قرایی که خود مدیری باتجربه و از خانواده فوتبال بوده ، و همین طور حضور خانم عشرت کردستانی از قهرمانان پاراالمپیکی استان می توان این پس هم شاهد این روند رو به رشد باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *