قابل توجه هواداران مس؛ «لیگ برتر فقط استقلال و پرسپولیس نیست!»

شفافیت ورزش/استان کرمان سه نماینده در لیگ برتر دارد و تیم‌های بزرگ پایتخت سالی یکبار حداقل به شهرهای مختلف استان سفر می‌کنند.

این موضوع فرصت خوبی است تا هواداران فوتبال در شهرهای سیرجان، رفسنجان، کرمان و شهرهای اطراف آن به ورزشگاه بروند و بازیکنان این دو تیم بزرگ و پرطرفدار را از نزدیک ببینند. نکته‌ای که وجود دارد این است که هواداران حاضر در ورزشگاه ابتدا باید طرفدار تیم شهر خودشان باشند و بعد به فکر تشویق تیم‌های سرخابی بروند.
به عنوان مثال در بازی مس رفسنجان و پرسپولیس عده‌ای به نام هواداران مس رفسنجان وارد ورزشگاه شدند اما به طرفداری از تیم پرسپولیس پرداختند! پرچم باشگاه مس دست این افراد بود اما با گلزنی پرسپولیس، به هوا پریدند و خوشحالی کردند! این افراد تماشاگرنما بلکه در حق باشگاه مس اجحاف کردند بلکه ذات خود را نیز به همه نشان دادند.
هواداران مس رفسنجان باید بدانند که این تیم قرار است در پایان فصل رتبه خوبی کسب کند و شاید بتواند سهمیه آسیایی بگیرد پس رقبای مس رفسنجان فقط پرسپولیس و استقلال نیستند بلکه نفت مسجدسلیمان ته جدولی نیز رقیب مس برای رسیدن به هدف بزرگش است.
هواداران مس رفسنجان نباید برایشان مهم باشد که رقیب رو در رو پرسپولیس است یا استقلال بلکه باید با حضور خود در ورزشگاه، زمینه ساز برد تیمشان شوند و به باشگاهشان انگیزه دهند. البته باشگاه مس رفسنجان نیز باید بلیط بازی‌های خود تا پایان فصل را رایگان کند تا هواداران بتوانند به راحتی به ورزشگاه بیایند گرچه تاکنون بیش از ۷۰ درصد بازی‌های خانگی تیم مس رفسنجان تاکنون رایگان بوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *