داستان نامه پاریزی به پسرش؛ «مدیرکل ورزش خوبه؛ بهتر هم خواهد شد»

شفافیت در ورزش/ بیش از دو هفته از سقوط هلی کوپتر وزیر ورزش و همراهانش می گذرد، به جز اسماعیل احمدی مشاور وزیر که جان خود را از دست داد، تمام حادثه دیدگان این سانحه حالشان خوب است. وزیر و مدیران کل ورزش و جوانان استان های تبریز و تهران مرخص شده اند. پاریزی مدیرکل جوان و موفق ورزش و جوانان استان کرمان کماکان در بیمارستان بستری است؛ خوشبختانه روز پنج شنبه وی به بخش منتقل شد؛ هر چند وضعیت عمومی میثم پاریزی خوب است؛ اما با توجه به صدمه ای که به ریه و قفسه سینه وی وارد شده است، باید همچنان تحت مراقبت ویژه قرار داشته باشند. از سویی با توجه به آسیب پذیری ریه و جلوگیری از بروز عفونت، وی ممنوع الملاقات است.

در مورد آخرین وضعیت وی به علاقه مندان ورزش استان باید بگوییم، خوشبختانه وضعیتشان خوب است و ان شاءالله بحث ترمیم بافت های ریه در حال انجام است و تا چند روز آینده وضعیت پاریزی بهتر خواهد شد.
شنیدیم هفته گذشته، پاریزی به محض به هوش آمدن، پس از درخواست خودکار و کاغذ، برای تنها پسرش، آراد ۸ ساله که علاقه خاصی به وی دارد، نامه ای احساسی نوشته و در آن توضیح داده، چه اتفاقی برایش افتاده و چرا اکنون نیست، این نامه اکنون به دست همسر وی که از چهره های ورزشی، پیشکسوت و قهرمانان رشته دارت است می باشد و اگر خانواده وی اجازه دهند، این نامه جالب را در روزهای آینده انتشار خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *