خبر خوشحال کننده برای رفسنجانی ها؛ «واریز قریب به شصت میلیارد به زودی به حساب مس»!

شفافیت در ورزش/ به روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ و فصل ورزشی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ نزدیک می شویم؛ اکنون عملاً تیم ها و باشگاه های ورزشی باید درصد بالایی از قرارداد بازیکنان خود در رشته‌های مختلف ورزشی از جمله فوتبال را پرداخت کنند. اکثر لیگ ها به ویژه غیرفوتبالی به روزهای پایانی خود رسیده، تمام شده و یا در حال تمام شدن است و باید باشگاهها حداقل ۸۰ درصد از مبالغ قراردادشان را پرداخت کرده باشد. قبل از سال باید هزینه‌های جاری مثل هتلینگ، هواپیمایی و خیلی موارد دیگر پرداخت شود و عملاً فشار طلبکاران در روزهای پایانی سال خیلی بیشتر می شود.

اکنون باشگاه مس رفسنجان از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار ندارد، هفته گذشته مطلبی منتشر کردیم مبنی بر اینکه یکی از مسئولین باشگاه مس رفسنجان عنوان کرده بود، قرار است پول خوبی از مجموعه شرکت مس تزریق شود، شنیدیم هفته گذشته جلسه ای در شرکت ملی صنایع مس تشکیل شده و طبق شنیده ها قرار است، حدود ۶۰ میلیارد به حساب باشگاه مس رفسنجان واریز شود.
اینک مجموعه باشگاه مس رفسنجان با این پول می تواند به تعهدات خود در قبال تیم فوتبال و دیگر رشته‌های ورزشی از جمله بسکتبال، والیبال، پایه ها و تیم‌های دیگر غیر فوتبالی عمل و هزینه‌هایی که برای بدهکاری به هتل، هواپیمایی، بدهی های زمین و بسیاری از مشکلات دیگر را برطرف کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *