مدیرعامل جدید خطاب به سرمربی؛ «فوتبال با تو محمد»!

شفافیت در ورزش/هنوز نسبت به آینده و برنامه‌های حسین پورمحمدی مدیرعامل جدید باشگاه مس رفسنجان صحبتی در محافل ورزشی استان مطرح نشده اما آنچه در گفتگوی اختصاصی ما با ایشان متوجه شدیم آن است که ایشان فعلا قصد تغییر و تحول اساسی در باشگاه مس را ندارد.
طبق آخرین صحبت‌های خبرنگار ما با پورمحمدی؛ ایشان تأکید کردند که در حال بررسی شرایط است و قطعا بهترین نفرات را در پست‌های مختلف استفاده خواهد کرد. علیرغم فشار مجازی شدید مبنی بر ورود برخی افراد به ارکان مختلف باشگاه مس اما پورمحمدی تاکنون هیچ تصمیمی برای ارکان باشگاه خود نگرفته است و همانطور که خود ایشان تأکید کردند، در حال بررسی شرایط اشخاص مختلف است تا بتواند بهترین نفرات را در پست‌ها استفاده کند.
البته حسین پورمحمدی طبق گفتگویی که با خبرنگار ما داشت درخصوص مسائل فوتبالی، ایشان اظهار داشتند که مسائل فوتبالی تیم مس مربوط به محمد ربیعی است و من به ربیعی اعتماد کامل دارم و ربیعی پیشانی باشگاه در امورات فوتبال تیم مس است و من به او اختیار تام داده‌ام.
این اظهارات پورمحمدی قطعا به محمد ربیعی کمک خواهد کرد تا علاوه بر اعتماد به نفس بالا در بازه نقل‌وانتقالات، بتواند با سیاست همیشگی خود تیمی قابل احترام در نیم فصل دوم برای باشگاه مس بسازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *