هزینه ۲۰ میلیاردی VAR برای هر باشگاه؛ «رستمی پول می دهد؟!»

شفافیت در ورزش/چند روز پیش بود که فدراسیون فوتبال اعلام کرد هر باشگاهی می‌تواند در ورزشگاه خانگی خود var نصب کند.
جز استقلال و پرسپولیس که در یک ورزشگاه و آن هم ورزشگاه آزادی بازی‌های خانگی خود را برگزار می‌کنند، سایر باشگاه‌ها ورزشگاه اختصاصی دارند و در این بین باشگاه‌های مس استان کرمان نیز در ورزشگاه‌های خانگی خود می‌بایست سیستم var را راه‌اندازی کنند. باشگاه مس کرمان پیش قدم شده و خواستار نصب این سیستم در ورزشگاه خانگی خود شده است اما مکان نصب این ورزشگاه را اعلام نکرده است که ورزشگاه شهدای مس کرمان مورد نظرش است یا ورزشگاه شهید باهنر؟!
صبح امروز مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در گفتگویی اعلام کرد که هزینه راه‌اندازی var در هر ورزشگاهی حدود ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد. با این وجود؛ آیا باشگاه مس کرمان با وجود مشکلات عدیده مالی آیا توان راه‌اندازی این سیستم را دارد؟! هرچند که شرکت مسی ها طی صحبتی که شب گذشته ما با آنها داشتیم عنوان کردند که مشکلات مالی باشگاه مس کرمان به زودی حل می‌شود و به آنها نیز پول تزریق می‌شود اما سوال اصلی آنجاست که آیا دکتر رستمی به باشگاه مس برای راه‌اندازی این سیستم ۲۰ میلیارد تومان بودجه اختصاص می‌دهد یا خیر؟!
البته مدیران باشگاه مس کرمان هر پولی وارد باشگاه می‌شود را خرج تیم فوتبال می‌کنند تا بهانه دست فرزاد حسین‌خانی ندهد و مابقی رشته‌های باشگاه مس کرمان نیز اندرخم یک کوچه هستند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *