بها دادن حسین‌خانی به جوانان کرمانی؛ قابل تقدیر، اما «مس باید در لیگ بماند»!

شفافیت در ورزش/تیم مس کرمان هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر را با تساوی مهم و قابل تقدیر مقابل تراکتور به پایان رساند.خیلی‌ها نسبت به این تساوی خوشحال شدند و در گروه‌های مجازی نوشتند که کسب یک امتیاز از تراکتور آنهم در تبریز قابل تقدیر است. خیلی‌های دیگر از فرزاد حسین‌خانی بابت رونمایی از یک بازیکن دیگر کرمانی به نام بهزادی تقدیر کردند. علیرغم اینکه حسین‌خانی همواره مورد انتقاد مجموعه های رسانه‌ای ما قرار داشته اما ما نیز بابت داشتن چنین شهامتی از حسین‌خانی تقدیر و تمجید می‌کنیم اما نتایج مس کرمان در طول فصل اصلا قابل قبول نبوده و جایگاه کنونی در شأن باشگاه مس نیست.
ما نمی‌خواهیم اندک خوشحالی هواداران مس کرمان را خراب کنیم اما باید واقع بین باشیم و آن اینکه خطر سقوط به مس کرمان بسیار نزدیک است. بها دادن به بازیکنان جوان کرمانی قابل تقدیر است اما آقای حسین‌خانی؛ تیم مس باید در لیگ برتر بماند. مسِ آسیایی باید به جایگاه اصلی‌اش بازگردد و نباید همانند سال‌های گذشته، به صورت آسانسوری در راه لیگ یک و لیگ برتر باشد.
شرط موفقیت یک مربی در بازی دادن به بازیکنان جوان نیست بلکه شرط موفقیت در آن است که بتوان با استفاده از این بازیکنان جوان، به نتیجه ختم شود و برای مس پس از هشت سال دوری از لیگ برتر، بقا در این لیگ باید در اولویت قرار گیرد. اینکه تیم مقتدرانه در لیگ بماند و در کنارش به بازیکن بومی نیز بها داده شود بسیار زیباست. هواداران مس نباید در باد استفاده از یک بازیکن کرمانی بخوابند و زمانی کار حسین‌خانی ارزشمند خواهد بود که فرزاد بتواند با برد، دل هواداران مس را شاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *