علارغم شایعات؛ کسی به هیات مدیره مس اضافه نشده!

شفافیت در ورزش/حدود دو هفته است که تغییر و تحولات در باشگاه مس رفسنجان صورت گرفته است و مجید زین‌الدینی از مدیریت باشگاه کنار رفته و سپس علی علیزاده معاون فنی باشگاه نیز از سمت خود استعفا داد تا حسین پورمحمدی رسماً به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس معرفی شود.
با وجود انتصاب حسین پورمحمدی اما هنوز تغییرات اساسی در باشگاه مس رخ نداده و جز مدیر روابط عمومی، بقیه ارکان باشگاه در سمت خود باقی مانده‌اند. علیرغم اینکه در فضای مجازی صحبت از حضور علی زینلی در هیات مدیره باشگاه مس صحبت به میان می‌آید اما تاکنون چنین شایعاتی به واقعیت تبدیل نشده است.
طبق پیگیری‌های خبرنگار ما؛ مهندس اصغر صالحی معاونت موفق مجتمع مس سرچشمه و رئیس هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان که نقش بسزایی در موفقیت‌های چند سال اخیر باشگاه داشته، کماکان در باشگاه حضور دارد و حتی شنیده شده که جلسات بسیار مثبتی نیز با پورمحمدی برگزار کرده است.
درخصوص علی زینلی طبق بررسی‌های خبرنگار ما؛ باتوجه به ناکامی زینلی در گذشته برای صعود تیم مس رفسنجان به لیگ برتر و همچنین کارنامه ایشان، وی مورد اقبال عمومی واقع نشده و وقتی با مسئولین مربوطه نیز صحبت می‌کردیم ضمن رد شایعه حضور زینلی در هیات مدیره باشگاه مس، گفتند که قرار نیست تا علی زینلی به باشگاه مس رفسنجان اضافه شود. در هر حال؛ باید منتظر نشست و دید که در روزهای آینده چه اتفاقاتی رقم خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *