شایعات در مورد صندلی مدیرکلی ورزش؛

⛔ورزشی ها؛
«فقط می بینیم و می خندیم!»

شاید باور نکنید اما آنقدر صندلی مدیرکلی ورزش استان کرمان برای عده‌ای مهم است که از نان شب نیز برای آنها واجب تر شده است! خصوصا برای برخی از اطرافیان تعدادی از چهره های سیاسی مرکز کرمان آنقدر صندلی مدیرکلی مهم است که صندلی استانداری کرمان اینقدر مهم نیست. این افراد به خوبی از تاثیر ورزش و هیات های ورزشی در انتخابات ها باخبر بوده و به همین خاطر صندلی مدیرکلی ورزش برای آنها خیلی مهم است. همین مسئله سبب شده است تا دوستان برای تصاحب صندلی مدیرکلی دندان تیز کنند.
عادت کرده ایم هرچند وقت یکبار، شایعه جا به جایی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان را در محافل مختلف بشنویم و هر بار نیز نام عده‌ای سر زبانها جاری می‌شود و در آخر نیز هیچی به هیچی! بر همین اساس باخبر شده ایم اتاق فکری در ماه‌های اخیر سخت به دنبال براندازی مدیرکل کنونی است و با انتشار نام تعدادی نیز به دنبال اهدافی هستند؛ یا اینکه می‌خواهند با آوردن نام تعدادی، نام آنها بر سر زبانها بیاندازند تا آنها خراب شوند که گزینه اصلی مدیرکل کنند یا اینکه همینطوری روی هوا نام افرادی را مطرح می کنند تا فقط بدین شکل صندلی مدیریت فعلی را متزلزل جلوه دهند! البته گروه دیگری هم هستند که اگر در انتخابات ریاست هیاتی، فرد مورد نظرشان رأی نیاورد، ناگهان قاطی کرده و نام هایی را بر زبان جاری می‌کنند و آنها را گزینه ای مناسب برای مدیرکلی معرفی می‌کنند.
اما نکته جالب آنجاست که بزرگان، روسای هیات های ورزشی و جامعه ورزشی اما دست این افراد را به خوبی خوانده‌اند و دیگر حنای این عزیزان برای جامعه ورزشی استان کرمان رنگی ندارد. طی تماسی که با تعدادی از بزرگان و روسای هیات های ورزشی داشتیم آنها عنوان کردند که از پشت پرده تمامی این اتفاقات باخبر هستند و چون می‌دانند از کجاها و کدام محافل این شایعات نشأت می‌گیرد، فقط می‌بینند و می‌خندند!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *