قابل توجه بزرگان تکواندوی کرمان؛ از نسخه های قبلی برای تکواندو نپیچید!

 

تکواندوی استان کرمان در دهه هشتاد رشد بسیار خوبی داشت و حتی تیم تکواندوی مس با بزرگانی نظیر هادی ساعی در مسابقات لیگ برتر تکواندو شرکت می کرد.
در اوایل دهه نود اما به واسطه اختلافاتی که پیش آمد و عدم حمایت کامل باشگاه مس کرمان از تکواندو، این رشته در استان افت کرد. یکی دیگر از دلایل اصلی افت تکواندوی استان کرمان این بود شاهد اختلافات و کش و مکش هایی در مدیریت این هیات بودیم.
در دو سه سال گذشته اما باشگاه مس کرمان مجدداً حمایتش را از تیم تکواندو قویتر کرد و تیمی در لیگ برتر روانه مسابقات کرد اما آن معضل اصلی همچنان ادامه دارد. معضل اصلی آن بود که پیشکسوتان این رشته من جمله استاد خواجه حسنی، استاد عبدالرشیدی، استاد صانعی و … افرادی را به عنوان در مدیریت هیات قرار دادند که تکواندوی استان آنطور که باید و شاید شتاب نداشت. البته در مقام مقایسه یا بررسی عملکرد روسای هیات تکواندوی استان کرمان نیستیم…
طبق آخرین شنیده‌های ما؛ استاد سلمان خواجه‌حسنی به عنوان سرپرست هیات تکواندوی استان کرمان انتخاب شدند. پیشنهاد ما این است که این دوستان پیشکسوت دیگر برای ریاست هیات تکواندوی استان نسخه نپیچند و یکی از خودشان ریاست این هیات را قبول کنند و افرادی که علاقه دارند تا در این هیات هزینه کنند، به عنوان نائب رئیس و دبیر هیات بیاورند و به این مجموعه اضافه کنند و تکواندوی استان را تکان دهند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *