ماجراهای استان و سیرجان؛ دلیل اختلاف شدید هیات فوتبال استان و سیرجان؟!

 

ماجرای شفافیت مالی قرارداد مسابقات چیست؟!

شنیده‌ها حکایت از اختلاف شدید مابین هیات فوتبال استان کرمان و هیات فوتبال سیرجان دارد. طبق شنیده‌های ما؛ سیرجانی ها در انتخاب مهدی جهانشاهی نقش بسزایی داشتند و خیلی‌ها گمان می‌کردند که فوتبال استان کرمان، به سیرجان منتقل شود اما اختلاف شدید دو هیات استان و شهرستان سیرجان، اکنون کمی ماجرا را پیچیده کرده است. باتوجه به اینکه سه تیم در لیگ برتر داریم؛ مجری برگزاری مسابقات هیات فوتبال استان است و اگر اتفاق خاصی رخ دهد، آنها باید پاسخگوی فدراسیون فوتبال و مراجع ذیربط باشند. روند در سال‌های گذشته به این صورت بوده که هیات فوتبال استان با باشگاه‌ها قراردادی منعقد می‌کرد و مسئولیت بازی اعم از اورژانس، آتش نشانی، یگان ویژه، تغذیه و… را به هیات های شهرستانها واگذار می کرد.
از آن قرارداد، درصدی به امورات فوق تعلق می‌گرفت و درصدی برای توسعه فوتبال استان به حساب هیات فوتبال استان واریز می‌شد و درصدی نیز به هیات فوتبال شهرستان محل برگزاری مسابقات، اختصاص می‌یافت. گویا امسال هیات فوتبال شهرستان سیرجان معتقد است که این هیات باید استقلال خودش را حفظ کند و آنها خودشان باید با باشگاه های شهر خودشان قرارداد ببندد و برگزاری مسابقات را برعهده می‌گیرند! از همین رو؛ هیات فوتبال سیرجان معتقد است که با باشگاه گل گهر قرارداد می‌بندد و کارهای اجرایی بازی را انجام می‌دهد و از آن سو نیز هیات فوتبال استان معتقد است که این قرارداد باید شفاف باشد و هیات استان، در جریان مفاد این قرارداد باشد.
گویا چندی پیش دو هیات توافقاتی نیز صورت دادند اما گویا هیات فوتبال سیرجان می‌خواهد مستقل باشد و به تنهایی، کار‌های برگزاری بازی را پیش ببرد. این موضوع سبب شده تا حکم ریاست رئیس هیات فوتبال شهرستان سیرجان یعنی رسول بلوردی همچنان توسط رئیس هیات فوتبال استان امضا نشود. حتی شنیده شده مبلغی که هیات فوتبال استان به باشگاه گل گهر پیشنهاد داده برای برگزاری مسابقات، مورد تأیید این باشگاه قرار نگرفته و اختلاف همینطور ادامه دارد و باید دید؛ سیرجانی ها که در رشته‌های مختلف مستقیما با مسوولین فدراسیون ها ارتباط گرفته اند و اموراتشان را پیش می‌برند، آیا در فوتبال نیز چنین خواهد شد یا خیر.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *