۱۰ میلیاردی که هندبال صرفه‌جویی کرد؛ “کار سختِ دانیال!”

شفافیت در ورزش: در روزهای گذشته، پس از مشخص شدن گروه مرگ و حریفان تیم هندبال مس در جام باشگاه‌های آسیا، برخی در محافل مختلف اظهار کرده‌اند که تیم هندبال مس در این گروه شانسی ندارد و عملاً به یک زنگ تفریح تبدیل خواهد شد. همچنین، مطرح شده که اگر کادر فنی قبلی در کنار تیم می‌بود، نتایج بهتری ممکن بود رقم بخورد.
پیش‌بینی اینکه چه افرادی پشت این صحبت‌ها هستند، چندان دشوار نیست و کاملاً روشن است. نیازی به پرداختن به دلایل شخصی آن‌ها نیست. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که ما شفافاً در زمان حضور کادر فنی قبلی بیان کردیم که هیچ انتظاری از مس کرمان در رقابت با غول‌های هندبال آسیا نداریم. حتی اگر تمام ملی‌پوشان کشور نیز به کرمان بیایند، با توجه به وجود نمایندگان چند ده میلیاردی از کشورهای عربستان، کویت و قطر، احتمالاً مس تنها قادر به کسب مقام سومی در این گروه خواهد بود.
حال با صرفه‌جویی نزدیک به ده میلیارد تومان توسط کادر فنی جدید، که به خوبی آگاهند حتی اگر تمام بودجه ۱۲۰ میلیاردی باشگاه مس را به تیم هندبال اختصاص می‌دادند، این تیم توان رقابت با این غول‌های آسیا را ندارد، جای سوال است که چرا برخی انتظار دارند دانیال امینایی و کادر جدید بتوانند با این تیم‌ها رقابت کنند و حتی مس از گروه خود صعود کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *