به دنبال حفظ کهندل هستید؛ پس چرا با ایشان تماس نمی گیرید؟؟

 

وضعیت مدیریتی باشگاه مس کرمان همچنان نامشخص است و تیم فوتبال این باشگاه درحالی جمعه باید در هفته دوم بازی‌های لیگ برتر به میدان برود که هنوز تکلیف مدیرعاملی آن مشخص نیست.
مسئولان شرکت مس در گروه‌های مجازی و همچنین پی وی هواداران دو آتیشه مس کرمان از محمد کهندل حمایت می‌کنند و وانمود می‌کنند که پشت کهندل ایستاده‌اند اما در عمل، چیز دیگری ثابت می‌شود. وقتی که با آقای کهندل صحبت می کنیم که کسی از شرکت مس با شما تماس گرفته یا خیر، ایشان می‌گویند خیر! اگر به دنبال حفظ کهندل هستید؛ پس چرا با ایشان تماس نمی‌گیرید؟! چرا به دنبال مشکلات اصلی مابین خود نیستید؟! شاید آن مسائل را دکتر کهندل دوست نداشته باشد که رسانه‌ای شود و شاید اصلا به صلاح شما نباشد که رسانه‌ای شود؛ چرا این موارد را حل و فصل نمی‌کنید؟!
وقتی که پول جایی باشد، یک بچه نوزاد هم می‌تواند آن را مدیریت کند پس تند تند چک ها و فیش های واریزی در باشگاه مس را در گروههای نگذارید! . چرا علاقه شما به کهندل تنها در حرف است و در عمل چیزی نمی‌بینیم! چرا می‌گوئید که مربیان پایه می‌توانند کار کنند اما در عمل، نامه‌ای برای این موضوع نمی‌زنید! اگر واقعاً دوست دارید که کهندل در مس کرمان به کارش ادامه دهد، با او تماس بگیرید و بیشتر از این هواداران و باشگاه را در مضیقه قرار ندهید.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *