زینلی از‌ رفسنجان تا کرمان؛ زینلی؛آلترناتیو شرکت مس برای کرمان؟!

 

ماجراهای شرکت مس و باشگاه‌های مس استان و بالاخص مس کرمان همچنان ادامه دارد و محمد کهندل مدیرعامل موفق باشگاه مس کرمان چند روزی است که استعفا داده و حاضر نیست تا در محل کارش حاضر شود.
طبق شنیده‌های ما؛ معاون فنی و اعضای هیأت مدیره باشگاه مس کرمان نیز امروز به باشگاه نرفتند و باید دید که در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد. شرکت مس اصرار دارد که کهندل در باشگاه مس بماند اما در آن سو کهندل از برخی اتفاقات گله مند است و آنقدر اوضاع قمر در عقرب است که تمامی فیش‌های واریزی و حتی چک‌ها را هواداران مس می‌دانند و این برای آینده باشگاه دردسر ساز خواهد بود.
کهندل که از چهره‌های محبوب بین هواداران و جامعه ورزش است و کارنامه موفقی نیز دارد، مشخص نیست که به باشگاه برخواهد گشت یا خیر اما آن طرف، شنیده شده علی زینلی مدیرعامل سابق مس رفسنجان گزینه آلترناتیو شرکت مس برای مس کرمان است. چندی پیش حتی شایعه شده بود که زینلی رئیس هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان شده که این موضوع سبب واکنش شدید رفسنجانی‌ها شد و در نهایت مشخص شد شایعه ای بیش نبوده است. بر اساس شنیده ها البته شایعاتی نیز وجود دارد که شاید ارتباط حسنه زینلی با فرزاد حسینخانی، سرمربی فعلی تیم فوتبال مس کرمان وی را به صندلی مدیریت این باشگاه نزدیک کرده است…

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *