🔰دلیل اصلی بحرانی شدن مس؛

از شب نشینی برخی از بازیکنان!، توهم بازیکن سالاری تا لج کردن بازیکنان تاثیرگذار نیم فصل اول!

تیم مس کرمان در ادامه ناکامی های نیم فصل دوم خود باز هم روز گذشته سه امتیاز حساس دیدار با آرمان گهر را به تیم میزبان سیرجانی واگذار کرد تا از منطقه صعود به لیگ برتر دور شود!
حال سوالی که ذهن اکثر فوتبال دوستان و هواداران پر تعداد مس را مشغول کرده این است ؛ منشا این نتایج بد و افت شدید تیم مس از کجا می آید و راه حلش چیست!؟ برخی ها معتقدند این اتفاقات حاصل کم کاری های مدیریتیست و برخی دیگر نیز اشکال را در حواشی که اطراف باشگاه را فرا گرفته و یا عملکرد سرمربی می بینند.
اما گویی حقیقتی که پشت پرده پنهان است چیز دیگریست! منشا تمام مشکلات مس از جایی می آید که شاید کمتر کسی فکرش را کند، مشکلات مس از نیم فصل دوم شروع شد دقیقا از جایی که تیم مس برای برطرف کردن ضعف هایش در برخی از پست ها شروع به جذب بازیکن کرد و بازیکنانی را جذب و به برخی ها نیز بیش از حد بها داد…
پس از جذب چنین بازیکنانی و بها دادن بیش از حد به تعدادی که در یک لیگ از دسته بازیکنان مطرح محسوب می شوند در تیم مس مشکلاتی چون توهم بازیکن سالاری رخ داد و بازیکنانی که خودشان را بازیکن مطرح تیم می دانستند شروع به دخالت کردند تا موجب افت روحیه سایر بازیکنان این تیم شود!
از طرفی نیز یک دسته از بازیکنان تیم مس از مسیر حرفه ای خود خارج شده اند و طبق شنیده ها گفته شده که حتی در خانه های مستقلی که برای خود فراهم کرده اند شب زنده داری می کنند!،!! و مهمانی های شبانه برگزار می کنند که همه ی این ها دست به دست هم داده تا دیگر بازیکنان مس نیز از روحیه شان کاسته شود و نسبت به تلاش برای صعود مس دل سرد شوند.
با وجود این تفاسیر تنها راهی که می تواند مس را از این بحران خارج کند کنار گذاشتن یک سری از بازیکنانی است که موجب وجود حاشیه در تیم شده اند و دلیل اصلی ناکامی های مسی شده اند که در ۵ تقابل اخیر خود فقط ۴ امتیاز به دست آورده است!…

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *