ادامه نامهربانی‌های سیرجانی‌ها علیه مس

مس کرمان برای ماندن در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر، باید از سد آرمان گهر سیرجان عبور کند.

مس که هفته گذشته موفق شد در دیداری سراسر هیجان انگیز استقلال ملاثانی را شکست دهد، برای کسب یک پیروزی شیرین و آرمانی به سیرجان سفر کرده تا مقابل یاران قاسم شهبا صف آرایی کند.

مس نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی دارد و چنانچه به این مهم دست یابد، گامی بلند و حیاتی برای صعود به لیگ برتر برداشته است. در مقابل نیز آرمان گهر برای فرار از منطقه سقوط، می‌بایست از این بازی امتیاز بگیرد و همین تفاوت‌ها، سبب حساس شدن این بازی شده است.

نامهربانی‌های سیرجانی‌ها علیه مس همچنان ادامه دارد و گویا صعود مس، برایشان گران تمام خواهد شد! پس از اعمال فشار فراوان مبنی بر تغییر داور بازی دربی و موفقیت در این راه، متاسفانه با خبر شدیم که در ادامه میزبانی بد سیرجانی‌ها از مس، آنها حتی زمین تمرینی در اختیار تیم هم استانی خود قرار ندادند و تیم مس، در زمین نجف شهر تمرین کرد!

اکنون که همه تیم‌های مدعی صعود از حمایت همه جانبه ارگان‌های مختلف برخوردار هستند، تیم آرمان گهر از کمترین امکانات مهمان نوازی برای تیم مس نیز اجتناب کرده است. تا آرمان گهر و این بازی‌های دهه شصتی در فوتبال کرمان بر پا است، نباید از تیم‌های غیر هم استانی انتظار دیگری داشت. این اقدام باشگاه آرمان گهر، قطعا مورد غضب اهالی فوتبال در استان کرمان بوده و سرسختانه، این اقدام غیر حرفه‌ای را محکوم خواهند کرد.

دربی استان کرمان برای مس از اهمیت بالاتری برخوردار است و پیروزی در این بازی سخت، می‌تواند آنها را بیش از پیش، به سر منزلگاه اصلیشان، امیدوار کند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *