بررسی دو مس کرمان و مس رفسنجان در بازی پیش روی آنها؛

ربیعی به دنبال تثبیت رفسنجان در لیگ برتر

مهاجری به دنبال تدام صدرنشینی و صعود کرمان

تیم‌های مس رفسنجان و مس کرمان بازی‌های سختی را در ادامه بازی‌های لیگ برتر و لیگ یک در پیش دارند.
مس کرمان میزبان تیم خوشه طلایی ساوه است. تیمی که از زمان حضور وحید بیاتلو در این تیم، متحول شده است و با توجه به جذب چند بازیکن در نقل و انتقالات نیم فصل، آنها جزو تیم‌های قابل احترام لیگ یک تلقی می‌شوند.
خوشه طلایی چندی پیش در جام حذفی مقابل سپاهان قرار گرفت و در دقیقه ۱۱۲ گل خورد و از شکست باز ماند اما تعریف و تمجید محرم نویدکیا از تیم خوشه طلایی به خوبی نشان از قدرت پنهان این تیم دارد. در مقابل تیم مس کرمان، صدرنشین بلامنازع مسابقات لیگ یک است. تیمی که در نیم فصل دوم از ۱۵ امتیاز ممکن، ۱۳ امتیاز کسب کرده است و فقط مقابل نود در ارومیه، امتیاز از دست داده و نیم فصل دومِ بسیار متفاوتی را تجربه می‌کند.
مس در کرمان شکست ناپذیر است و با توجه به شناختی که از رضا مهاجری در بازی‌های خانگی داریم، باید منتظر یک برد دیگر از تیم مس باشیم. تیمی که هفته‌هاست برای هوادارانش دلبری می‌کند و هواداران این تیم دوست داشتنی انتظار دارند که هفته‌ها پیش از پایان بازی‌ها، بازگشت این تیم به لیگ برتر مسجل شود.

🔰مس رفسنجان در دیداری سخت، باید به مصاف نساجی قعرنشین برود. تیمی که برای فرار از منطقه سقوط، به یک امتیاز بازی با مس رفسنجان نیاز مبرمی دارد و برای کسب آن، دست به هر کاری خواهد زد. درحالی که مس رفسنجان آمد که فقط در لیگ برتر بماند، عملکرد خیره کننده شاگردان محمد ربیعی سبب شده تا انتظارات از این تیم بیشتر شود و به کسب سهمیه آسیایی رضایت دهند!
عملکرد بسیار خوب و همچنین بازی چشم نواز یاران ربیعی در مستطیل سبز سبب شده تا فوتبال ایران برای رفسنجانی‌ها بایستند و کف بزنند و لقب پدیده را به این تیم دهند. حمایت‌های همه جانبه مجید زین الدینی و همچنین علی علیزاده و اعضای هیأت مدیره از ربیعی سبب شده تا بازیکنان نیز با خیال آسوده برای پیراهن مس بجنگند و برای موفقیت آن، تلاش کنند.
گرچه مس رفسنجان در نیم فصل دوم شرایط سخت افزاری دشواری را تجربه می‌کند و شاید کم لطفی‌هایی نیز برای این تیم شکل گرفته است، اما شاگردان محمد ربیعی نشان دادند که فعل خواستن را به خوبی بلد هستند و نساجی که سهل است، می‌توانند به راحتی از سد سایر رقبا نیز عبور کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *