با تدبیر سلاجقه در انتخابات فدراسیون فوتبال صورت گرفت؛

امتیازات ویژه به فوتبال استان

امتیازات ویژه به جای کرسی!

چند ماه پیش مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال پس از ماه‌ها انتظار بالاخره تشکیل و ریاست این فدراسیون مشخص شد و با انتخاب رئیس جدید، نائب رئیسان و اعضای هیأت مدیره نیز مشخص شدند.
استان کرمان برای هیات رئیسه چند کاندیدا من جمله محمد جواهری مدیرعامل سابق باشگاه گل گهر سیرجان، علی علیزاده معاون فنی باشگاه مس رفسنجان، علیرضا کهوری از پیشکسوتان داوری فوتبال کشور و علیرضا ابراهیمی را داشت که در پایان، استان کرمان نتوانست کرسی‌ای از موارد موجود در هیات رئیسه به دست آورد.
البته نمی‌توان از این موضوع به راحتی گذشت که جواهری در دقیقه نود، از انتخابات هیئت رئیسه کنار کشید تا کور سوی امید اهالی فوتبال در استان کرمان، ناامید شود. این اتفاق تنها برای فوتبال کرمان رخ نداده است و استان‌هایی همچون اصفهان، آذربایجان شرقی و شیراز که به نوعی قطب فوتبال کشور هستند، نتوانستند کرسی‌ای در فدراسیون فوتبال به دست آورند. ایرادات فراوانی به محسن سلاجقه ریاست هیات فوتبال استان کرمان گرفته شد مبنی بر اینکه چرا وقتی دو تیم کرمانی در لیگ برتر حضور دارند، یک فرد کرمانی نتوانست صاحب کرسی در فدراسیون فوتبال شود؟!
نکته جالب اما آنجاست که طبق شنیده‌های ما؛ گفته می‌شود که به استان‌هایی که به عنوان قطب فوتبال کشور مطرح هستند کرسی‌ای داده نشده تا در آن سو، امتیازات دیگری به آنها بدهند و از این باب، به سلاجقه خورده نگیرید! به پاس قدردانی عزیزی خادم از فوتبالی‌های استان کرمان که به وی رای داده بودند؛ در اولین گام، امتیاز ویژه میزبانی فینال جام حذفی این فصل فوتبال ایران به استان کرمان داده شده و موارد دیگری نیز هست که به زودی به استان کرمان داده خواهد شد.

شاید داشتن کرسی در فدراسیون فوتبال برای فوتبال کرمان خوب بود و می‌شد کارهای بزرگی را صورت داد، اما امتیازات گرفته شده فوتبال کرمان از فدراسیون فوتبال نشان داده که سلاجقه در ادامه روند مثبت تاثیرگذاری خود بر فوتبال استان، توانسته باز هم سبب افتخار فوتبال استان به وی شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *