صحبت‌های کوبنده استاندار در دیدار با روسای هیات‌های ورزشی استان - صعود کرمان

صحبت‌های کوبنده استاندار در دیدار با روسای هیات‌های ورزشی استان

صبح امروز نشست صمیمی روسای هیات‌های ورزشی استان کرمان با استاندار برگزار شد.

به گزارش صعود؛ این جلسه با صحبت‌ها و گزارشات مدیرکل ورزش و جوانان استان آغاز شد و پس از آن، چند تن از روسای هیات‌های ورزشی به نمایندگی از سایر هیات‌ها، صحبت کردند و اکثر هیات‌ها نیز از مشکلات عدیده مالی خود، گلایه داشتند.

دلخوری مسئولین هیات‌ها از این باب بود که باتوجه به آنکه بنگاه‌های اقتصادی قدرتمند برایشان تعریف نشده، نمی‌توانند از قهرمانان خود به خوبی حمایت کنند. استاندار نیز پس از آنکه صحبت‌های نمایندگان هیات‌های ورزشی را شنید، تحت تاثیر قرار گرفت و از آنها خواست تا از بنگاه‌های اقتصادی مطالبه کنند و استاندار نیز، با فشارهای خود، مسائل مربوطه را برای هیات‌ها هموار می‌کند. استاندار کرمان پس از این صحبت‌ها، از مسئولین هیات‌ها خواست تا از بنگاه‌های صنعتی بیشتر تقاضا داشته باشند و چنانچه ارگانی نتوانست از قهرمانان آن هیات حمایت کند، مورد برخورد سخت استاندار قرار می‌گیرد.

اکنون که استاندار کرمان بطور جد از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی حمایت کرده، بر مسئولین هیات‌های ورزشی واجب شده است تا از شخص اول استان مطالبات لازم را داشته باشند و برای حمایت جانانه از ورزشکاران رشته‌های خود، آستین همت بالا بزنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *