مس کرمان؛ هر روز بهتر از دیروز

صعود مس کرمان به دور بعدی جام حذفی

مس رفت که ببازد اما برد/ رونمایی از سه بازیکن مستعد مس توسط “مهاجری”

مس کرمان با برتری مقابل چوکای تالش به دور بعدی رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور صعود کرد.

به گزارش صعود؛ دو تیم مس کرمان و چوکا تالش از سری مسابقات جام حذفی فوتبال کشور از ساعت ۱۴ در ورزشگاه باهنر کرمان به مصاف هم رفتند که پس از ۱۲۰ دقیقه تلاش دو تیم برای برتری، در نهایت مس موفق شد با نتیجه ۴-۲ در ضربات پنالتی، به دور بعدی این رقابت‌ها صعود کرد.

مس در روزی که با بازیکنان ذخیره و همچنین جوانان و امید خود به میدان رفته بود و خیلی‌ها گمان می‌کردند که با این ترکیب مس می‌بازد، با درایت رضا مهاجری، به دور بعدی صعود کرد. یکی از نکات مثبت بازی امروز، استفاده مهاجری از سه بازیکن جوان اما مستعد بود.

گرچه پیش‌تر مهاجری با بازی دادن به عباس زراعتکار، سبب شد تا وی احیا شده و اکنون تبدیل به جوان آینده‌دار تیم مس شود، در بازی با چوکا نیز سه جوان دیگر توسط مهاجری رو شدند. بازیکنانی همچون سامان تورانیان، امیرحسین بنی اسدی و مهدی ناظمی که مقابل چوکا خوش درخشیدند و این امید را در دل هواداران مس ایجاد کردند که به زودی، شاهد ستاره‌های جوان دیگری در فوتبال کرمان باشیم.

درحالی‌که لوکا بوناچیچ سابقا از بازیکنان جوان و جویای نامی همچون میلاد فخرالدینی استفاده کرده بود و نتیجه نیز گرفت، اکنون مهاجری با شناخت استعدادهای فوتبال کرمان، سعی در معرفی کردن این استعدادها به فوتبال کشور است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *