باشگاه گل گهر سیرجان - صعود کرمان

صدمه‌ای دیگر از باشگاه گل گهر به فوتبال استان

چه کسی پیمان رنجبری را فراری داد؟!
نقش سعدمحمدی؟
پیمان رنجبری مهاجم چهارچوب شناس گل گهر طی توافقی که با ذوب آهن اصفهان انجام داد، به زودی به این تیم منتقل خواهد شد.
به گزارش صعود؛ پس از برگزاری جلسات متعدد اعضای هیات مدیره باشگاه گل گهر مبنی بر انتخاب جانشین محمد جواهری، در نهایت هیات مدیره باشگاه گل گهر با چشم پوشی از حضور جواهری در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، وی را در سمت مدیرعاملی باشگاه گل گهر ابقا کرد تا اولین ضربه محلک سیرجانی‌ها به فوتبال استان وارد شود.
دومی ضربه سخت باشگاه گل گهر به منافع فوتبال استان کرمان، انتقال پیمان رنجبری به ذوب آهن اصفهان بود. آقای گل سابق لیگ دسته اول فوتبال کشور که یکی از برترین مهاجمان فوتبال ایران محسوب می‌شود، به دلیل حضور گادوین منشا و یونس شاکری، چندان فرصت بازی به وی در لیگ برتر نرسید تا اینکه او با درخواستی از باشگاه گل گهر، خواستار جدایی از جمع آبی پوشان سیرجانی شود.

باتوجه به نیاز شدید دو تیم دیگر استان کرمان به جذب این مهاجم، رضایت‌نامه وی برای تیمی خارج از استان صادر شد. درحالیکه دو تیم مس رفسنجان و مس کرمان از فقر مهاجم ششدانگ رنج می‌برند، باشگاه گل گهر با چشم پوشی از پیشنهاد این دو باشگاه، رنجبری را به ذوب آهن لینک کرد. نکته جالب این است که توافقاتی مبنی بر معاوضه دو بازیکن مد نظر قلعه‌نویی در مس رفسنجان با رنجبری نیز صورت گرفته بود، اما با دستور سرمربی گل گهر، رنجبری در راه اصفهان قرار گرفته است.

نکته عجیب‌تر آنکه امیر قلعه‌نویی سرمربی گل گهر در محفلی از دکتر سعدمحمدی، مدیرعامل شرکت ملی مس نقل و قولی مطرح کرد، که دل اهالی فوتبال در استان کرمان را به درد آورد. قلعه‌نویی در محفلی اظهار داشت که سعدمحمدی باتوجه به اینکه سابق در راس شرکت ذوب آهن حضور داشت، باتوجه به نیاز باشگاه ذوب، او را به اصفهان لینک کرده است! اگر چنین چیزی درست باشد، باید فاتحه فوتبال کرمان را خواند زیرا در روز نیازمندی دو باشگاه مس، سیرجانی ها منافع شخصی را بر منافع استانی ترجیح دادند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *