ورزش كشور در تسخير كرمانيها

ورزش کشور در تسخیر کرمانی ها

ورزش ایران این روزها شاهد حضور مدیران جوان ، تحصیلکرده و البته موفق کرمانی در راس کرسی فدراسیونهای مختف خود می باشد.

همانطور که در گذشته شاهد حضور مدیران کرمانی در سطح اول ورزش کشور همچون؛ آقایان سیدابوالحسن مهدوی در فدراسیون هندبال ، دکتر شجاعی در فدراسیون تیروکمان و علی زنگی آبادی در فدراسیون دوچرخه سواری بودیم.

امروز نیز شاهد بودیم دکتر امیری خراسانی که چند صباحی است سرپرستی فدراسیون پرورش اندام را در اختیار داشت با اکثریت آرا در مجمع انتخابات فدراسیون روستایی و عشایری و بازیهای بومی و محلی

به عنوان رییس این فدراسیون انتخاب شد تا برگ دیگری بر افتخارات مدیران کرمانی ورزش افزوده شود. ضمن آنکه امید داریم در هفته پیش رو نیز شاهد انتخاب مدیری کرمان به عنوان رییس فدراسیون پرورش اندام باشیم.  در همین راستا، شنیده ها حاکی از آن است که شانس دکتر نصیرزاده برای رسیدن بر کرسی ریاست این فدراسیون بیشتر از دیگر رقبا می باشد.

علاوه بر این ها، حضور مقتدرانه و موفق آقای روح الله اسدی در مدیرکلی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز مهر تایید دیگری برای کارآمد بودن مدیران کرمانی در عرصه ورزش می باشد.

اما نکته ای که قابل تامل است؛ توجه به این مهم میباشد که مدیران ما در شرایطی در خارج از کرمان همه نگاهها را به خود معطوف ساخته اند که در استان کرمان به دلیل فضای سیاسی حاکم بر ورزش، کمتر شاهد این موفقیت ها هستیم و مدیران جوان ما با خارج شدن از کرمان با فراغ ذهنی باز به دنبال موفقیت هستند و به خوبی به این مهم دست می یابند.

به امید آنکه در روزهای پیش رو شاهد حضور کرمانیها در کرسی انتخابات فدراسیون فوتبال نیز باشیم چرا که مدیران ما توانایی بالای خود را بارها ثابت کرده اند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *