باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس

جولان سیاسی بازان و سیاسی کاران

موضوعی که کماکان در باشگاه مس کرمان خودنمایی می کند؛

 جولان سیاسی بازان و سیاسی کاران

بارها و بارها در قالب گزارش های مردمی و رسانه ای عنوان کردیم یکی از دلایل عمده ناکامی های تیم فوتبال مس کرمان و عدم صعودش به لیگ برتر، رخنه کردن سیاست به جای جای این باشگاه ورزشی است تا جایی که سیاسی کاری و سیاسی بازی جز لاینفک همه امورات این باشگاه شده و مانند غده سرطانی روز به روز رشد می کند تا عملا باعث نابودی کامل این باشگاه شود. از این رو چندین ماه است که خواهش کردیم همه افراد ذینفع از این بابت ، سیاسی بازی را کنار بگذارند تا این باشگاه که کمرش به واسطه نفوذ سیاست کاملا خم گشته ، بتواند نفسی تازه کند اما متاسفانه نه تنها این مهم تحقق نیافت بلکه شاهد آن هستیم که به صورت کاملا واضح در بدترین شکل ممکن نیز خودنمایی می کند.

زمانی که در موسم انتخابات مجلس این سیاسی بازی و سیاسی کاری به

به اوج خود رسید و عملا باشگاه مس به عنوان پایگاه خاص یکی از نمایندگان کرمان مبدل شد و این سیاسی بازیها به تیم ها، سکوها و حتی چمن بازی هم رخنه پیدا کرد.

گروههای ورزشی منتسب به آقایان در باشگاه مس کرمان با رفتار و عملکرد اشتباه خود باعث به وجود آمدن اختلافات شدید بین چهره های سیاسی شدند.

بماند که در آن مقطع، تخریب های گسترده ای نیز بر علیه یکی از نمایندگان مجلس هم صورت گرفت تا جایی که با برکناری محمودی نیا ، شاهد بودیم شرکت ملی صنایع مس نیز با رویکردی متفاوت خواستار جدایی کامل ورزش از سیاست شد که انتخاب رمضانی به عنوان سرپرست نیز بر اساس همین هدف صورت گرفت. اما متاسفانه باز هم می بینیم سیاسی بازیها بیشتر شده تا جایی که چند روز پیش عملا حرکتی انجام شد که جای تاسف بسیار داشت تا باز هم به اختلاف بین نماینده های کرمان منجر شود.

این عده به دنبال این مسئله هستند که ما میتوانیم یک نماینده را محو کرده و دیگر نماینده رو بالا ببریم

در حالی که شاید این نماینده بزرگوار هم از این حرکت خبر ندارد که برخی از دوستان با استفاده ابزاری بر اختلافات نمایندگان آتش بیفزاید.

آنچه که قابل اهمیت است توجه به این نکته مهم است که مسئولین حراست شرکت ملی صنایع مس ایران به این حواشی و سیاسی بازیها ورود کنند تا مشخص شود چه کسانی در واقع از این نوع بازیها سود میبرند چرا که تا سیاسی بازیها و سیاسی کاریها ادامه داشته باشد در سالهای نه چندان دور باید برای باشگاه مس فقط فاتحه خواند .

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *