گلی که نمی خواهد پرپر شود

سه امتیاز بازی برای گل گهر از نان شب هم واجب تر است.

در ادامه مسابقات لیگ برتر هفته بیست و ششم پنجشنبه این هفته گل گهر سیرجان در تبریز میهمان ماشین سازی خواهد بود.
گل گهر هفته گذشته که موفق شد تیم شاهین شهرداری بوشهر ته جدولی رو با نتیجه پر گل ۴ بر ۲ شکست بدهد،اما نتوانست خودش را از منطقه سقوط جدا کند گل گهر با ۲۲ امتیاز در رده پانزدهم جدول جای گرفت تا یکی از دو تیم فانوس به دست برای سقوط به لیگ دسته اول باشد.
وقتی نگاهی به جدول لیگ برتر می اندازیم می بینیم که گل گهر این فرصت را دارد تا امتیاز های خود را جمع کند تا در لیگ برتر ماندگار باشد چرا که تیم های پیکان با ۲۲ امتیاز سایپا با ۲۳ پارس جنوبی ۲۴ و ذوب آهن با ۲۵ امتیاز بالای سر گل گهر قرار دارند و با توجه به نزدیک بودن امتیاز تیم ها می توان هر هفته شاهد دست خوش تغیراتی در انتهای جدول باشیم.
پارس جنوبی جم این هفته مقابل پیکان و سایپا با شاهین شهرداری بوشهر باید به مصاف یک دیگر بروند که ‌در این دو بازی قعر نشینان طبیعتاً تیم ها امتیاز از دست خواهند داد و اگر گل گهر بتواند در بازی سخت خود مقابل ماشین سازی امتیاز بگیرد می تواند در جدول جایش را عوض کند و این سه امتیاز بازی برای گل گهر از نان شب هم واجب تر است.
اما اگر گل گهر در این بازی امتیاز از دست بدهد کار گل گهر برای بقا خیلی سخت خواهد شد.
گل گهر ها که این فصل حسابی بریز به پاش داشتند هیچ وقت تصور نمی کردند که این موقع از فصل در معرض سقوط به لیگ دسته اول باشند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *