مس و سه بازی تا تعیین و تکلیف

برنامه جدید بازی های تیم فوتبال مس کرمان در مسابقات لیگ یک، پس از لغو بازی روز چهارشنبه ۱۴ اسفند برابر مس رفسنجان، از سوی سازمان لیگ به این تیم ابلاغ گردید. بر اساس برنامه‌ریزی جدید سازمان لیگ، تیم مس کرمان تا پایان سال باید در سه دیدار دیگر به میدان برود؛ سه دیدار بسیار سخت با تیم های مدعی اصلی صعود به لیگ برتر، سه بازی که قطعا تکلیف صعود و یا عدم صعود مس کرمان به لیگ برتر این فصل را تا حدود زیادی مشخص خواهد کرد. این سه دیدار را به نوعی می توان سه دیدار ۶ امتیازی برای مس دانست؛ چرا که پیروزی در هر یک از این سه بازی به نوعی ۶ امتیازی خواهد بود.

پس از لغو بازی های هفته اخیر لیگ دسته اول که باید در روز چهارشنبه ۱۴ اسفندماه برگزار می شد برنامه ریزی جدید سازمان لیگ برای برگزاری این بازی ها انجام در نهایت ابلاغ شد و به این ترتیب شاگردان مجتبی حسینی باید تا پایان سال در سه دیدار برابر تیم های بادران تهران، نود ارومیه و مس رفسنجان به میدان بروند.

 

دیدار مسی ها برابر بادران تهران، روز دوشنبه ۱۹ اسفند ماه در ورزشگاه غدیر تهران برگزار خواهد شد.  شنبه ۲۴ اسفند ماه آنها در کرمان از تیم نود ارومیه پذیرایی خواهند کرد و دیدار معوقه این تیم برابر مس رفسنجان نیز در روز چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه باز هم در کرمان برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *