مس رفسنجان_ مس کرمان، کدامیک؛ رفسنجانی ها موفق در خارج از خانه و کرمانی ها موفق در خانه

تیم های نارنجی پوش لیگ یک این روزها اول و دوم لیگ یک هستند.

با نگاهی کلی به رقابت های لیگ آزادگان درمی یابیم تا اینجای کار صدر رقابت ها از آن نارنجی پوشان است. مس رفسنجان که چندین هفته فاصله ای با سایر تیم ها ایجاد کرده در صدر جدول جا خوش کرده است.

شاگردان محمد ربیعی با کسب نتایج قابل قبول بهترین تیم بازی های بیرون از خانه لقب گرفته اند. رفسنجانی ها در بازی های خارج از خانه با ۱۳ بازی و یک بازی کمتر نسبت به تیم نود ارومیه که در رده دوم قرار گرفته صدرنشین است. مس رفسنجان، نود ارومیه و مس کرمان تنها دو بار در بازی های بیرون از خانه شکست خورده اند و همچنین در کسب پیروزی نارنجی پوشان رفسنجانی رکوردار هستند.

مس کرمان نیز علاوه بر اینکه بیشترین تعداد برد در بازی های خانگی را ثبت کرده در بازی های داخل خانه در صدر جدول نیز نشسته است تا بهترین تیم بازی های داخل خانه لقب بگیرد. گل ریحان البرز که از زمان اوج خود فاصله گرفته ولی تنها تیمی است که به عنوان میزبان نباخته است.

چهارشنبه این هفته مس کرمان میزبان مس رفسنجان خواهد بود تا مردم دیار کریمان شاهد ال مسینوی دیگری باشد؛ اما این بار از قاب تلویزیون.

خیلی ها معتقدند این بازی تکلیف خیلی مسایل را روشن خواهد نمود؛ این بازی اگر با پیروزی رفسنجانی ها به پایان برسد، از همین حالا با توجه به اختلاف امتیاز مس رفسنجان با دیگر رقبا، می توان صعود این تیم را به لیگ برتر قطعی دانست. اما موضوع دیگری که هر نوع پیش بینی ای در مورد این بازی را سخت کرده این است که مس کرمان نشان داده؛ استاد پیروزی در داخل خانه است و مس رفسنجان نیزاثبات نموده؛ استاد پیروزی در خارج از خانه.

پس با این اوصاف باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا مس رفسنجان با پیروزی خود صعودش را تا حدودی به لیگ برتر قطعی خواهد کرد یا اینکه مس کرمان با کسب پیروزی، خودش را به صدر جدول نزدیکتر خواهد نمود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *