دشمن کارهای خود با یک پروسه زمانی ۲۰ یا ۳۰ ساله انجام می‌دهد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه توطئه‌های دشمن را دست کم نگیریم، گفت: دشمن، دشمن است، آنها کمر بسته‌اند به نابودی نطام جمهوری اسلامی و به کمتر از این قانع نیستند.

سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در نشست روشنگری با مدیران، فرماندهان و بسیجیان ادارات شهر کرمان با محوریت یوم‌الله ۹ دی اظهار داشت: علی‌رغم تلاش‌های گسترده‌ای که در ماه‌های اخیر معاندین برای ۵ دی داشتند تا مردم را به صحنه بیاورند اما با یک «نه» بزرگ مواجه شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه این امر نشانگر آگاهی و بصیرت مردم ما در مقاطع مختلف انقلاب است که نشان می‌دهد کاملا اشرافیت دارند، عنوان کرد: دشمنان اسلام و در رأس آنها، آمریکا و صهیونیست، برخی کشورهای اروپایی و برخی دولت‌های مرتجع منطقه همه حرف‌هایی که می‌زنند دروغ و به جز بهره‌برداری سیاسی چیز دیگری نیست.

ابوحمزه با بیان اینکه باید ریشه‌ها و مبانی در پدیده‌هایی که در طول ۴۰ سال انقلاب ایجاد شده را مورد بحث و بررسی قرار دهیم و صرفا شعارها ما را به اهداف و استراتژی نخواهد رساند، بیان کرد: همیشه باید هم به زیربناها، روبناها، اصول و مبانی، ظواهر و شعائر پرداخت.

وی افزود: بحث فتنه ۸۸ و ۹ دی از این مبنا جدا نیست اگر بخواهیم ابعاد فتنه ۸۸ را خوب بشناسیم باید به ۳۰ سال قبل برگردیم و کمتر از این منظر به فتنه ۸۸ پرداخته می‌شود، ۳۰ سال قبل اتفاقی که در اتحادیه جماهیر شوروی سابق در دوران رهبری گورباچف افتاد.

ابوحمزه با بیان اینکه آمریکا‌یی‌ها بر اساس تجربه موفق خود در آن اتفاق در سال ۸۸ آن موضوع را در داخل کشور ما هم کلید زدند، اظهار کرد: این تجربه زمینه‌ای شد که آمریکایی‌ها بیایند در داخل کشور ما هم  پیاده کنند و ابتدا نیاز بود یک تعریف کنند .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری یکی از پیچیده‌ترین حرکت‌های آمریکایی‌ها و غرب را در فتنه ۸۸ خنثی کردند، گفت: آمریکایی‌ها در ایران سه استراتژی نفوذ، استحاله و برانداری را در دستور کار خود قرار دادند.

وی عنوان کرد: در دوران سازندگی بحث نفود انجام شد عناصری که در دوران  ۱۰ ساله انقلاب در کشورهای خارجی مدارج مختلفی را  اخذ کرده بودند به کشور برگشتند و در قسمت‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، بهداشتی، علمی و … حضور پیدا کردند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: بخش اعظمی از مشکلاتی که الان ما در بحث‌های مدیریتی کشور با ان مواجه هستیم به آن دوران بر می‌گردد و این ریشه و تفکر از آن دوران در کشور جا باز کرده و باور نیست که ما روی پای خود می‌توانیم مشکلات کشور را حل کنیم.

وی با بیان اینکه همه نگاه‌ها به این است که ما با ارتباط با آمریکا و اروپا مشکلاتمان حل می‌شود، گفت: در دوران اصلاحات بحث استحاله انجام شد و تمام ارزش‌های انقلاب و نظام زیر سوال رفت.

ابوحمزه با بیان اینکه مرحله سوم بحث برانداری بود، افزود: دشمن کارهای خود را حساب شده و با یک پروسه زمانی ۲۰ یا ۳۰ ساله انجام می‌دهد بعد از نفود و استحاله، برانداری سال ۷۸ کلید خورد و در ۲۳ تیر بیانات صریح و روشنفکرانه رهبری قضیه را جمع کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه فتنه ۹ دی فقط مربوط به این دوران نیست بلکه باید در طول سال کار کرد و عناصری که وابستگی دارند به غرب را بشناسیم، افزود: باید نقش ولایت فقیه را دقیقا واکاوی و مطالعه کنیم.

وی با بیان اینکه توطئه‌های دشمن را دست کم نگیریم، افزود: دشمن، دشمن است، آنها کمر بسته‌اند به نابودی نطام جمهوری اسلامی و به کمتر از این قانع نیستند.
ابوحمزه با بیان اینکه اروپایی‌ها طبق گفته رهبری قابل اعتماد نیستند اما برخی مسئولان کشور دلشان را به اروپایی‌ها خوش کرده‌اند، خاطرنشان کرد: باید دشمنان را کامل بشناسیم.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *