در مراسم استقبال از تیم والیبال فولاد سیرجان مطرح شد اعلام حمایت مسئولان استانی و شهرستانی از والیبال فولاد

به گزارش “صعود کرمان”شب گذشته شهرستان سیرجان شاهد برگزاری مراسم استقبال از کادر فنی و بازیکنان افتخارآفرین تیم والیبال فولاد در ورزشگاه امام علی(ع) بود.
در این مراسم که با استقبال گسترده جامعه ورزشی و همشهریان همراه بود، مسئولان استانی و شهرستانی ضمن تقدیر از تیم فولاد سیرجان، حمایت خود را نسبت به این تیم اعلام کردند.
در همین راستا دکتر زینی‌وند؛ استاندار کرمان نیز از فعالیت‌های میدکو در تمامی زمینه‌ها از جمله ورزش تقدیر کرد.
دکتر پورابراهیمی؛ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس نیز ضمن تاکید بر تلاش مجلس جهت ارتقا جایگاه ورزش در استان کرمان، از استاندار، نماینده سیرجان و سایر مسئولان خواست برای حفظ و تداوم جایگاه ورزش بکوشند و با برنامه‌ریزی همه جانبه بستر نهادینه کردن یک سری رشته‌های ورزشی با هدف پرورش استعداد جوانان آماده نمایند.
همچنین شهباز حسن‌پور؛ نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس ضمن اعلام حمایت مجلس از ورزش قهرمانی، خواستار حمایت همه‌جانبه مسئولان و مردم برای رسیدن به روزهای بهتر شد.
شایان ذکر است در این مراسم مسئولان استانی و شهرستانی حاضر در مراسم از دکتر ناصر گل‌محمدی؛ معاون مدیرکل و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان و محمدرضا شریف‌پور؛ مدیر تیم والیبال فولاد و رئیس هیات والیبال شهرستان به سبب سال‌ها تلاش بی‌وقفه تجلیل به عمل آوردند.
تجلیل از کادرفنی و بازیکنان تیم والیبال فولاد سیرجان و اهدای یادبود به ایشان و برگزاری آتش‌بازی جهت گرامیداشت افتخارآفرینی این تیم از دیگر بخش‌های مراسم دیشب بود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *