از استعدادهای ورزش پینگ پنگ استقبال می کنیم

هشت سالی است از مدیریت استاد محسن بهرامی و دبیر این هیئت، آقای عباس دهقان می گذرد. در این دوره ها شاهد کم و کاستی هایی بوده ایم ولی می توان به عملکرد و تلاش این بزرگواران نمره خوبی را داد. ولی برای اینکه جامعه تنیس روی میز بر عملکرد این این بزرگواران قضاوت کنند به سراغ  عباس دهقان، دبیر جوان هیئت تنیس روی میز استان کرمان رفتیم.

 

آقای دهقان، شما به عنوان دبیر هیئت تنیس روی میز(پینگ پنگ استان) ،عملکرد این هیئت را  چگونه ارزیابی می کنید ؟

 

هیئت پینگ پنگ در سالی که گذشت روند رو به رشدی داشت بطوریکه از اوایل سال جاری  ،سال امیدوار کننده ای از لحاظ جذب اسپانسر و حمایت های فدراسیون، وزارت ورزش ،اداره کل ورزش و جوانان و  دیگر نهادها داشتیم که خدا را شاکریم.

خوشبختانه جنب و جوش بسیار خوبی در آکادمی های استان بوجود آمده است بطوریکه شاهد رفاقت همراه با رقابت هستیم که اکنون به مرحله جواب دهی رسیده است.

از جمله اقداماتی که انجام شده ، سعی کردیم در بحث داوری و مربیگری آموزش درجه سه و هم چنین درجه دو را برگزار کنیم که این دوره ها در کرمان ،سیرجان و رفسنجان به خوبی برگزار شد و به زودی در شهرستان های زرند و شهربابک نیز برگزار می شود.

هدف از برگزاری این کلاس های آموزشی ،به روز کردن اطلاعات مربیان و داوران با آخرین اطلاعات روز دنیا در زمینه ورزش پینگ پنگ است که خوشبختانه امسال ،سال پر باری در زمینه آموزش و برگزاری کلاس های آموزشی داشته ایم که تا پایان سال نیز همچنان ادامه دارد.

 

اولویت کاری این هیئت بر اساس  چه شاخص هایی است ؟

 

الویت اصلی ، آموزش برای رده های سنی پایین است که با حمایت آقای محمودی نیا و هم چنین پیگیری های آقای بهرامی رییس هیئت پینگ پنگ ، توانستیم تمرینات را از اوایل آبان ماه در رده های سنی مختلف در بخش دختران و پسران انجام دهیم و تا پایان سال نیز ادامه دارد که در ایام تابستان رونق بیشتری خواهد داشت.

در بخش همگانی ، این ورزش نیز در کلیه پارک هایی که میز تنیس وجود دارد و افراد بسیاری در این پارک ها به این ورزش مشغول هستند ،خدماتی ارائه می دهیم که می توان به حضور مریبان به صورت رایگان در پارک های پر متقاضی اشاره کرد.

 

آیا بیشتر افردی که به این ورزش در پارک ها مشغول هستند افراد میانسال هستند ؛ یا استعدادیابی هم صورت می گیرد؟

 

البته بیشتر افرادی که در پارک ها به این ورزش مشغول هستند ، برای تفریح می روند و سن بالا هستند . اما در کنار آنها افرادی نیز هستند که از پارک شروع کردند و اکنون مقام آور در این زمینه ورزشی هستند . این هیئت افرادی که در پارک ها به این ورزش مشغول هستند را بررسی و رصد می کند و اگر فرد با استعدادی را در این زمینه شناسایی کند ، قطعا از وی حمایت می کند .

در این مصاحبه نیز اعلام می کنم اگر افرادی را می شناسید که در این ورزش توانمند هستند و دارای مشکلات مالی می باشند ،به ما معرفی کنند تا با حمایت از آنها و رفع مشکلاتشان بتوان در مدال آوری آنها کمک کرد.

 

هشت سالی است که دبیر این  هیئت هستید و بسیاری مسائل فنی توسط شما پیگیری و انجام می شود ؛ آیا در دور جدید انتخابات این هیئت باید شاهد حضور مجدد شما و آقای بهرامی باشیم؟

 

بله؛ حدود هشت سال است که این هیئت با ریاست آقای محسن بهرامی و در کنار و شاگردی وی ،دبیری هیئت را اداره می کنم و همه تلاشمان بر آن بوده است با پذیرفتن مسئولیت های متعدد و متفاوت ،بصورت دوستانه در کنار هم باشیم و به نحو احسن کارهایمان را  انجام دهیم . اگر برآوردی از عملکرد هیئت بگیریم ،در هشتاد درصد کارها خوب پیش رفتیم . اگر چه انتقاد و ایراداتی به سیستم بوده است که از همه خواسته ایم ، این مشکلات را به ما اعلام کنند.

خوشبختانه اخلاق بسیار آقای بهرامی جز ویژگی های بسیار خوب ایشان است. و اینکه وقتی رییس شدند، بدون توجه به ریاست و جایگاهش ، همیشه به مجمع و تصمیم ها و پیشنهادات هیئت نگاه منطقی داشته اند و هیچ وقت جلوی کاری را نگرفته اند که جای تشکر دارد. زیرا در این مدت هر کاری که خواستیم انجام دهیم ، از ما حمایت کرده اند.

 

و صحبت پایانی ؟

 

آقای دکتر پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان،  یکی از نیروهای توانمند حوزه ورزش بوده اند و نگاه ویژه ای نیز به ورزش تنیس روی میز داشته و دارند و بسیار از این ورزش حمایت می کنندکه جا دارد از ایشان تشکر نمایم.  همچنین از رییس هیئت، ریاست فدراسیون به دلیل حمایت های همیشگی شان  تشکر می کنم و از آنها می خواهم همتی کنند تا جوانان بتوانند از تجارب پیشکسوتان استفاده کنند و در کنار هم قرار گیرند.

و هم چنین از افرادی که قصد تخریب دارند ،می خواهم در کنار ما باشند و بیایند در جلساتی دوستانه به بیان نقطه نظرات خود بپردازند که ما با روی باز پذیرای آنها هستیم.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *