برای فرار فدراسیون نشین ها؛ له کردن مس؟!”

شفافیت در ورزش/این روزها که پرونده باشگاه مس رفسنجان و برخی از ارکان فدراسیون فوتبال به خاطر اتفاقات چند سال گذشته باز است شایعاتی مطرح می شود نگران کننده!. متاسفانه برخی معتقدند این احتمال وجود دارد آقایان در فدراسیون برای فرار از اتهامات و پاک جلوه دادن خودشان، تیم مس رفسنجان را قربانی کنند!. بر همین اساس شایعه شده شاید فدراسیون نشین ها بخواهند تنبیهات سختی از جمله سقوط به لیگ پایین تر را برای مس رفسنجان در نظر بگیرند که پیشگیری کرده و از نمایندگان، استاندار و مسوولین شرکت ملی مس می خواهیم حواس شان جمع باشد که آقایان این نسخه عجیب را برای نماینده شرکت ملی مس ایران در لیگ برتر نپیچند!. آقای استاندار، نمایندگان و مسوولین شرکت مس؛برای درخشیدن برند مس و حتی نام و نشان شهر رفسنجان و استان در مقابل چشمان ۸۰ میلیون ایرانی چه میزان باید هزینه کرد؟
ایجاد احساس در ذهن مخاطب یکی از قواعد اولیه مارکتینگ به شمار می‌رود و تیم مس شنبه شب در آزادی صاحب احترام و احساس قابل توجهی در نزد ده ها میلیون ایرانی علاقمند به فوتبال بود. تیمی که بدون توجه به شرایط جدول با اعتماد به نفس مثال زدنی برابر صدرنشین قدرتمند لیگ جنگید، تا دقیقه ۸۷ در بسته نگاه داشتن دروازه موفق بود و در نهایت با یک گل پر مسئله بازنده سرافراز این میدان بود.
آنچه مسلم است این روزها نام برند مس و نام شهر رفسنجان با توصیف‌هایی همچون شرافت، شجاعت و جوانمردی در آسمان فوتبال ایران درخشیدند و این حاصل معجزه بی مثال و قدرت پدیده‌ای به نام فوتبال است.
احتمالا هیچ بنگاه اقتصادی با هزاران میلیارد تومان هزینه هم نمی‌تواند به این شکل روزها و هفته‌ها در صدر اخبار کشور آن هم با زبان تحسین و‌ تمجید قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *