تیم های زیر مجموعه مس در رنج؛ “شرکت مس اسپانسر شبکه سه!”

شفافیت در ورزش/فقط دو روز دیگر به پایان سال ۱۴۰۲ باقی مانده اما علی رغم قول‌های احمدیان، علی آبادیان و هاتف، یک ریال هم به حساب تیم های غیرفوتبالی باشگاه مس رفسنجان واریز نشده است. آنها حتی لیست و شماره حساب تیم های غیر فوتبالی این باشگاه از جمله فوتسال بانوان، مس نوین، تیم های پایه ای و غیره را گرفته بودند تا مستقیم از این شرکت به حساب آنها پول واریز کنند اما تا این لحظه ریالی هم واریز نکرده اند. حالا این در حالی است که سال گذشته که علی رستمی در رأس شرکت ملی مس بود در چنین روزی قریب به ۸۰‌درصد از قرارداد تیم های مختلف این باشگاه پرداخت شده بود. متاسفانه روزانه چند ده پیامک از بازیکنان فوتسال بانوان و سایر تیم های این باشگاه برایمان ارسال می شود که یکی خرج خانواده را می دهد، یکی برای خرید جهاز خود روی پول خود حساب کرده بوده، یکی پدر بیماری دارد که باید او را مداوا می کرده، یکی از بی پولی روی رفتن با دست خالی به شهر و استان خود ندارد و دهها پیامک از این دست!. اما حالا می بینیم و می شنویم که آقایان در شرکت ملی مس اسپانسر یکی از برنامه های عیدانه شبکه سه سیما شده اند!چرا و به چه دلیل، کسی خبر ندارد! آقایان علی آبادیان و خرمی شاد پاسخ دهند؛ اول اینکه شرکت مس وقتی در ساپورت تیم های زیر مجموعه خود و خدمات رسانی به کارگران مانده است با چه منطقی اسپانسر میلیاردی یک برنامه تلویزیونی شده اید؟! اصلا مگر شرکت مس نیاز به تبلیغ دارد؟! الان باید ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر ورزشکار، مربی، پیشکسوت و قهرمان زیر مجموعه باشگاه مس رفسنجان که چشم شان به دست آقایان بوده تا یک ریال به حساب آنها واریز کنند و بیش از ده هزار کارگر مس سرچشمه، این برنامه با اسپانسری شرکت مس ببینند و ذوق بزنند؟! آقایان؛ چراغی که خانه رواست به مسجد حرام است!. لطفا به خود بیایید؛ آه و ناله این ورزشکاران و خانواده آنها را بشنوید و ببینید!

شفافیت(صعود و کرمان ورزش) شفافیت(صعود و کرمان ورزش), [۱۸.۰۳.۲۴ ۱۴:۲۴]
واقعیتش سخت بود. از طرف مربیان و بازیکنان مورد حمایت بودم و تمام سعی خودم می کردم که برای تیم مفید باشم. بعضی از بازیکنان تیم های حریف موقعیت من را درک می کردند و تشویقم می کردند بعضی وقت ها هم نه، شدت درگیری ها زیاد بود و واقعا رقابت شدید می شد و گاهی هم مصدومیت پیش می آمد اما روی هم رفته به نظرم خیلی فرصت ارزشمندی بود و جا داره از کادر فنی و به ویژه آقای محمد رضا شکوهی تشکر کنم.

● فکر می کنی چه خصوصیت تو باعث توجه مربیان می شود؟
خودم فکر می کنم بیشتر به واسطه انجام کارهایی که ازم خواسته می شه در زمین انجام بدم و اینکه از سرعت مناسبی هم برخوردارم و جنگندگی را دوست دارم.

● برنامه ات برای آینده چیه ؟ چی در ذهنت داری ؟
فعلا مشغول آماده سازی پیش فصل هستم و زیر نظر آقای دکتر علی اسدی مشاور تغذیه پرسپولیس و آقای علی اکبر فریدونی تمرین و بدنسازی دارم . فصل بعد امیدوارم در لیگ برتر جوانان، فوتبالم ادامه پیدا کنه. فکر می کنم مرحله به مرحله باید پیش برم و امیدوارم در زمان مناسب در فضای حرفه ای قرار بگیرم و مثل همه فوتبالیست ها یک روز افتخار حضور در جمع ملی پوشان پیدا کنم.

●حرف آخر؟
از ابتدا تا به امروز به خاطر پدرم فرصت حضور در جمع پیشکسوتان داشتم چه در کرمان با پیشکسوتان شهرداری، چه در تهران که پیشکسوتان باشگاه قدیمی کیان و رسانه های ورزشی را می بینم و فرصت یاد گرفتن برام فراهم بوده. به خاطر این مسئله احساس خوبی دارم و از همه عزیزانی که در این راه کمکم کردند و فرصت نشد نام بیارم و ازشون چیزهای زیادی آموختم، قدردانی می کنم و ممنونم از توجه شما که انگیزه های بیشتری به من داد و از توجه تان به جوانان تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *