نظر جنجالی متولی ورزش استان در مورد باشگاه‌های مس؛ “این باشگاه‌ها امروز لبه پرتگاه هستند!”

شفافیت در ورزش/مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه وضعیت باشگاه‌های مس دغدغه‌ای برای ورزش استان است، گفت: اکنون باشگاه‌های مس با آشفتگی رو به‌رو هستند که بیشتر مربوط به ضعف در حوزه مدیریت است در حالی که می‌توانند با توجه به ظرفیت‌ها و کار تخصصی این حوزه را به آرامش خود برگردانند و قطار روی ریل خود قرار بگیرد.
پاریزی در ادامه درباره وضعیت و عملکرد باشگاه‌های ورزشی استان به ویژه مس کرمان و رفسنجان عنوان کرد: وضعیت باشگاه‌های مس دغدغه‌ای برای ورزش استان است و توصیه و نگرانی که امروز وجود دارد را خیلی وقت قبل به باشگاه اعلام کردیم که از رفتارهای هیجانی پرهیز کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان کرد: صحبت ما مربوط به قبل از باشگاه‌هاست؛ امروز لبه پرتگاه هستیم و باید به این برگردیم که آیا در زمان آغاز فعالیت در راستای مسئولیت اجتماعی، تلاش برای رفع دغدغه ورزش کشور و یا مسئولیت اجتماعی برای حمایت از ورزشکاران هر منطقه بود؟
وی با مطرح کردن این سؤال که دلیل تشکیل تیم‌های ورزشی در استان کرمان چیست؟ گفت: آیا استعدادسنجی در استان انجام و ظرفیت‌های شهرستان‌ها شناسایی شده است؟
پاریزی گفت: متاسفانه در برخی مسائل، افراد ذی نفع هستند و یک فرد به خاطر انتفاع خودش رقم بالایی هزینه می‌کند و مجموعه ورزش استان را تحت الشعاع قرار می‌دهد که به مسائل سیاسی و انتخاباتی ربط دارد. با وجود احترامی که برای دوستان سیاسی قائل هستیم، انتظار داریم در جامعه ورزش در بخش مدیریت و مخاطب، سیاسی‌کاری صورت نگیرد.
وی تصریح کرد: اکنون باشگاه‌های مس با آشفتگی رو به‌رو هستند که بیشتر مربوط به ضعف در حوزه مدیریت است در حالی که می‌توانند با توجه به ظرفیت‌ها و کار تخصصی این حوزه را به آرامش خود برگردانند و قطار روی ریل خود قرار بگیرد.
پاریزی در پایان درباره حضور بانوان در ورزشگاه‌ها بیان کرد: بانوان امکان حضور در ورزشگاه‌ها را داشته باشند و در استان نیز همین است و حضور بانوان در بم، رفسنجان و سیرجان در ورزشگاه رقم خورده و در شهر کرمان نیز با رفع مسائل مربوطه، به زودی این امکان فراهم خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *